امام جمعه قرچک:

اهانت به پیامبر اسلام (ص) به ضرر دنیای کفر و صهیونیسم خواهد شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۰۸:۵۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۸۳۲۸۳
اهانت به پیامبر اسلام (ص) به ضرر دنیای کفر و صهیونیسم خواهد شد
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: اهانت به پیامبر اسلام (ص) به ضرر دنیای کفر و صهیونیسم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در گفتگو با خبرنگاران، ضمن محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام(ص)، اظهار کرد: در روزهای گذشته ما شاهد حرکتی ضدانسانی و حماقتی بی بدیل از یک رئیس دولت نسبت به شخصیت والای نبی اکرم بوده ایم که بدون شک این تعصبات پوچ و بی اساس به ضرر دنیای کفر و استکبار و صهیونیسم تمام خواهد شد و بدون شک با توجه به اعتراف صاحبان فکر و عقل و علم در دنیا به حقانیت اسلام ناب و شخصیت پیامبر اعظم (ص) باید مخالفین و رقبا احساس خطر کنند.

وی ادامه داد: بزرگانی در دنیای غرب که صاحب عقل درست و انصاف هستند به نیاز جامعه مدرن امروز به شخصیت والایی مثل پیامبر و الگو گرفتن از تفکر آن حضرت اعتراف می کنند.

امام جمعه قرچک گفت: یک دانشمند بزرگ غربی در شخصیت پیامبر اسلام گفته است در دنیای امروز نیاز به هادی و رهبری مثل محمد داریم تا دردهای جامعه مدرن علمی را درمان کنیم و قرآن واقعا یک معجزه است و دیگری نیز دنیای مدرن را تشنه اخلاق حسنه می داند و این اخلاق را به نبی اکرم نسبت می دهد.

وی افزود: ما بدون شک متوجه هستیم این حرف ها برای انحراف اذهان و افکار نسل نو صورت می گیرد ولی قطعا جواب معکوس می دهد و هدفی جز خوش خدمتی به صهیونیست ها ندارند تا بتوانند جلوی ترویج اسلام ناب را بگیرند ولی به لطف الهی بزرگترین ضربه را به خودشان می زنند.

وی ادامه داد: امروزه بیداری جهانی در شناخت اسلام به وجود آمده است هر چند تروریست هایی که دشمنان تربیت کردند و آنها را به عنوان مسلمان معرفی کرده تا چهره اسلام را دگرگون جلوه دهند و به تحریف اسلام ناب بپردازند اما این نیز جواب نخواهد داد و به تعبیر مقام معظم رهبری اسلام دین معنویت، عقلانیت و عدالت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز