در دیدار با امام جمعه و نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی؛

پریچهره: باید به مقوله ورزش، جدی نگاه کرد، نه فقط به عنوان یک تفریح

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۰:۲۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۸۳۳۲۱
پریچهره: باید به مقوله ورزش، جدی نگاه کرد، نه فقط به عنوان یک تفریح
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: باید به مقوله ورزش الخصوص ورزش همگانی، جدی وبه معنایی واقعی نگاه کرد، نه فقط به عنوان یک تفریح.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نصرالله پریچهره در دیدار با امام جمعه و نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی افزود: دراین ایام کرونا باید بتوانیم از فضای موجود و روباز نهایت استفاده را برده و نشاط را به جامعه تزریق کرد.

‍در ادامه این دیدار، امام جمعه شهرستان رباط کریم با توجه به برخورداری شهرستان از اعتبارات ارزش افزوده در حوزه روستایی، گفت: باید از بودجه ارزش افزوده در راستای احداث مجموعه های ورزشی رباط کریم استفاده شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین ترابی در پایان از مغفول واقع شدن مقوله جوانان گفت و افزود: ورزش یکی از مسائل مربوط به جوانان است و وزارت ورزش در حوزه جوانان باید اقدامات موثر و قابل توجهی انجام دهد.
 
دربخشی دیگری از این جلسه، حجت الاسلام نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه در بحث ورزش گفت: تمام امکانات این شهرستان برای پررنگ تر کردن نقش ورزش در شهرستان در اختیار اداره ورزش شهرستان خواهد بود.
 
در این دیدار شاکری رییس اداره ورزش وجوانان رباط کریم در خصوص همکار های صورت گرفته در بخش ورزش وجوانان توصیحاتی ارائه داد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز