برنجی خبر داد؛

بهره برداری یکی از کارخانجات پیشرفته تولیدات لبنی کشور در شهرستان ملارد

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۸۴۱۴۶
بهره برداری یکی از کارخانجات پیشرفته  تولیدات لبنی کشور در شهرستان ملارد
سجاد برنجی فرماندار ملارد در سال جهش تولید، از بهره برداری یکی از کارخانجات پیشرفته تولیدات لبنی کشور در این شهرستان تاپایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد گفت : یکی از پیشرفته ترین مجموعه های تولید محصولات لبنی کشور توسط سرمایه گذار خصوصی در سال های گذشته در ناحیه صنعتی دهک شروع به عملیات عمرانی و نصب تاسیسات نموده بود، ولی متاسفانه  با  بیش از ۸۰ درصد پیشرفت به دلایلی چون  نوسانات ارزی ،بروکراسی اداری و... متوقف شده بود.

وی گفت : در ماههای گذشته  در راستای  مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان و استانداری تهران و‌ با  حداقل  ۶  بازدید  با حضور مسئولین کشوری و استانی از این پروژه و ۳ جلسه ستاد تسهیل  و سایر پیگیری های دکتر عسکری معاونت محترم اقتصادی استانداری تهران چندین مشکل این واحد تولیدی که در حوزه اعتبارات ، آب و مسایل حقوقی بود  برطرف گردید و تسهیلات مورد درخواست این شرکت واریز و تا پایان سال جاری یکی از کارخانجات پیشرفته  تولیدات لبنی کشور در شهرستان ملارد به  بهره‌برداری خواهد رسید.

برنجی افزود : فاز اول این مجموعه توان ایجاد بیش از ۶٠٠ نفر اشتغال به صورت مستقیم و سه هزار نفر به صورت غیرمستقیم را دارا خواهد بود و  تکنولوژی بکار رفته در این شرکت تولیدی برگرفته از آخرین تکنولوژی روز دنیا است و اعتبارات مورد نیاز است.

برنجی در پایان تاکید کرد: مجموعه فرمانداری ملارد با تمام توان حمایت از واحدهای تولیدی و پروژه های اشتغالزا را اولویت خود می داند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز