ساداتی؛

ریل گذاری توسعه شهرستان در کمیته برنامه ریزی مشخص می شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۸:۲۲
کد خبر: ۱۰۸۴۳۶۸
ریل گذاری توسعه شهرستان در کمیته برنامه ریزی مشخص می شود
فرماندار شمیرانات گفت: هدف و ریل گذاری توسعه شهرستان در جلسه کمیته برنامه ریزی مشخص می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی در جلسه کمیته برنامه ریزی شمیرانات که با حضور سلیمانی نماینده سازمان برنامه و بودجه استان تهران و روسای ۲۸ اداره هدف در فرمانداری برگزار شد افزود: توسعه و آبادانی شهرستان در کمیته برنامه ریزی  ریل گذاری و هدف گذاری می شود و مدیران در جذب اعتبارات از ادارات کل استانی همت جدی داشته باشند تا پروژه های عمرانی تکمیل و به بهره بردارری برسند.

وی با اشاره به وضعیت موجود اقتصادی و چالش های اعتباری و شرایط سخت کشور از لحاظ تحریم و تنگناهای اقتصادی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید کاهش هزینه های غیرضروری را در دستور کار خود قرار دهند و امید است بتوانیم با تلاش و برنامه ریزی صحیح از بحران های اقتصادی موفق عبور کنیم.

فرماندار شمیرانات تصریح کرد: پروژه های تملک دارای های سرمایه ای ۲۳ دستگاه اجرایی شمیرانات در سال ۹۹ به تعداد ۷۴ پروزه و با اعتباری بالغ بر ۳۰۵۳۹۳ میلیون ریال مصوب شد.

در ادامه ادارات شهرستان با ارائه طرح ها و اعلان اعتبارات مورد نیاز، مطالبی را عنوان و لیست اعتبارات پیشنهادی توسط دبیر کمیته قرائت و مسئولین ادارات درباره آخرین اقدامات و پروژه های در حال اجرا گزارشی ارائه کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز