امام جمعه موقت ورامین؛

مقابله با کرونا یک جنگ تمام عیار است/اعلام آمادگی متخصصین طب سنتی برای مقابله با کرونا

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۸۵۶۵۹
مقابله با کرونا یک جنگ تمام عیار است/اعلام آمادگی متخصصین طب سنتی برای مقابله با کرونا
امام جمعه موقت ورامین گفت مقابله با کرونا یک جنگ تمام عیار است، فرمانده مقابله با این بیماری باید وسط میدان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام سید محسن محمودی در جلسه ستاد کرونا ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد اظهار کرد: مسوولان شهرستان‌ها در مقابله با شیوع ویروس کرونا، تمام تلاش و همت خود را معطوف داشته و آمار اقدامات صورت گرفته را به صورت روزانه به استان تهران ارسال می‌کنند ولی مسوولان ستاد کرونای استان نباید به دریافت این آمار اکتفا کرده و لازم است تا شخصا در این مناطق حضور پیدا کنند.

وی افزود: اگر قبول داریم که مقابله با کرونا یک جنگ تمام عیار است، فرمانده مقابله با این بیماری باید وسط میدان باشد نه این که از تهران بخواهد مسائل و مشکلات موجود در شهرستان‌ها را رصد کند.

وی تصریح کرد: از دکتر زالی به عنوان فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران در خواست داریم که شخصا به شهرستان ورامین سفر کرده و از نزدیک با مسائل و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد و در اصل مانند یک استان خدمات درمانی را به سایر شهرستان‌ها نیز میدهند آشنا شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: این که امروز از ورامین به عنوان یک منطقه فوق حاد در شیوع ویروس کرونا یاد می‌شود و آمارهای گوناگونی از شیوع این بیماری در شهرستان ارائه می‌گردد، موجب سرگردانی و بی‌اعتمادی مردم می‌شود و لازم است تا مسوولان برای یک‌بار تکلیف این شهرستان را که به صورت استانی کرونا را مدیریت می‌کند مشخص کنند.

وی اظهار کرد: البته اعلام وضعیت فوق حاد شهرستان ورامین می‌تواند به فرصتی برای مطالبه جدی امکانات از مسوولان کشوری و استانی تبدیل شود و این امر باید در حضور استاندار تهران و دکتر زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان در شهرستان ورامین پیگیری شود.

محمودی با انتقاد از عدم توجه به طب سنتی و اسلامی گفت: بارهای متخصصین طب سنتی آمادگی خود را برای مقابله با کرونا اعلام کردند که مورد توجه قرار نگرفت حال پس از ۸ ماه، روز گذشته اعلام شد که زمینه این مهم فراهم شده است.

وی افزود: بسیاری از گروه‌های جهادی و تولید کنندگان شهرستان آمادگی خود را برای تولید ملزومات مقابله با کرونا اعلام کرد‌ه‌اند ولی سازمان غذا و دارو، در ارائه مجوز فعالیت به این افراد تعلل می‌کند،امروز به حرکت و تلاش جهادی در مقابله با این بیماری نیاز است و از این سازمان درخواست می‌شود که جهادی وارد میدان شده و زمینه فعالیت این تولیدکنندگان را فراهم کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز