‍ روحیه جهادی، انقلابی گری و سخت‌کوشی همیشه در آموزش و پرورش وجود دارد

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۸۵۹۱۶
‍ روحیه جهادی، انقلابی گری و سخت‌کوشی همیشه در آموزش و پرورش وجود دارد
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با رئیس اداره آموزش و پرورش قرچک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ روح الله فراهانی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک در این دیدار اظهار داشت: گرامی می داریم نام  یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز را که برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مسائل بسیار مهمی است که می‌توانیم از طریق برنامه های پرورشی آن را به نحو مطلوب انجام دهیم، فرهنگ‌سازی در هر جامعه باید از سنین پایه آغاز شود تا بازخورد مناسب در جامعه داشته باشد و تریج فرهنگ شهادت نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه بیان کرد: مبحث ترویج فرهنگ ایثارو شهادت نیز در حوزه معاونت پرورشی وجود داشته و نمونه بارز آن ساخت مستند و کلیپ در ۱۳ آبان و اعلام انزجار از استکبار جهانی و دست نوشته در خصوص شهدا بود که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

 فراهانی افزود: شهیدان و جانبازان مهمترین اسناد افتخار و الگویی مناسب  در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و از مصادیق بارز ساحت های اعتقادی و اخلاقی در مبانی تربیتی درسند بنیادین آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی را دارند .

 سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک بیان داشت: روحیه جهادی، انقلابی گری و سخت‌کوشی همیشه در آموزش و پرورش وجود داشته و دارد این روحیه توسط معلمان دلسوز به دانش‌آموزان منتقل خواهد شد منتقل خواهد شد تا در دفاع از آرمانها و کیان و مرزبوم  نظام جمهوری اسلامی ثابت قدم باشند.

آزمان کادری رئیس  بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در این دیدار اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موضوعی است که هیچ وقت در کشور به فراموشی سپرده نخواهد شد، به کمک معلمان باید قهرمانان واقعی کشور و دلیر مردان ایران زمین بیشتر به دانش آموزان معرفی شوند تا آنها بتوانند شهدا را الگویی مناسب در زندگی خود قرار دهند .

 کادری گفت: معلمان با معرفی شهدا و الگو قرار دادن آنها به عنوان الگوی اخلاقی برای خود در زندگی می توانند بسیار موفق باشند و دانش آموزانی را تربیت کنند که سخت کوش و با  استعداد باشند تا هرروز چرخه های علمی کشور را به حرکت در بیاورند.

کادری در پایان گفت: با برنامه ریزی های مناسب می توانیم در فضای مجازی طرح افتخار کوچه ها را به منازل ببریم و در فضای مجازی یادواره شهدا را برگزار کنیم‌ .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز