رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ری:

موفقیت «خانه مطبوعات» در تداوم همبستگی خبرنگاران است

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۷:۵۸
کد خبر: ۱۰۸۶۶۸۰
موفقیت «خانه مطبوعات» در تداوم همبستگی خبرنگاران است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در بازدید از دفتر خانه مطبوعات، بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان و استفاده از ظرفیت جوانان را عامل موفقیت خانه مطبوعات شهرستان ری برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ «سید حسن صفوی» گفت: رمز موفقیت خانه مطبوعات در ایجاد همبستگی بین خبرنگاران و تداوم آن است و باید همواره برای حفظ آن تلاش مضاعف کرد.

وی، پرهیز از بروز حاشیه در جامعه، نقد منصفانه و ایجاد فضای آرام و امیدآفرین را از رسالت های مهم رسانه های ارتباط جمعی دانست و توسعه و پیشرفت جامعه را نیز مدیون پیگیری دلسوزانه امور، توسط خبرنگاران دانست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، خانه مطبوعات را تنها نهاد صنفی غیر دولتی دانست که مورد حمایت این اداره است و از تمامی خبرنگاران خواست تا با عضویت در این نهاد، از مزایای آن بهره مند شوند.

«رضا فغانی» مسئول خانه مطبوعات شهرستان ری نیز گفت: طی جلسات صورت گرفته شده با هدف هم افزایی ظرفیت های خبری شهرستان ری، هسته اصلی کارگروه اجرایی خانه مطبوعات مشخص شد و پنج کمیته نیز در این کارگروه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

نایب رئیس خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران یادآور شد: تهیه و تدوین منشور اخلاقی رسانه ها، معرفی خبرنگاران برای عضویت در شرکت تعاونی مسکن و صندوق قرض الحسنه خبرنگاران و بهبود وضعیت توزیع آگهی ها، از جمله پیگیری مشترک بسیج رسانه و خانه مطبوعات شهرستان ری خواهد بود.

مسئول خانه مطبوعات شهرستان ری اضافه کرد: شهرستان ری در سطح بالایی از ظرفیت رسانه ای قرار دارد و بسیاری از مدیران رسانه ای و فعالان خبری کشور، از شهرری برخاسته اند و امیدوارم با اتحاد، همدلی و همراهی تمامی فعالان رسانه ای و کمک مسولین محترم شهرستان ری و استان تهران، شاهد روزهای بهتر برای خبرنگاران و حرفه سخت و پرتلاش خبرنگاری باشیم.

 

نظر شما