لیلا واثقی؛

توسعه اشتغال و مهارت‌آموزی در شهرستان قدس

۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۶۹۱۱
توسعه اشتغال و مهارت‌آموزی در شهرستان قدس
فرماندار قدس در نشست شورای اداری گفت: اولویت دستگاه‌های اجرائی توسعه اشتغال و مهارت‌آموزی در شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نشست شورای اداری شهرستان به ریاست لیلا واثقی فرماندار قدس، با حضور حسین حق‌وردی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، حجت السلام و المسلمین رضا جوکار امام جمعه، حسین کاویانی دادستان عمومی و انقلاب، حسین حبیبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و با حضور دیگر مسئولین در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرک عزیزی برگزار شد.

لیلا واثقی فرماندار قدس با اشاره به تعریض و بهسازی زیرگذر پل شهید تولایی، بیان کرد: باتوجه به حساسیت ترافیکی این منطقه در تلاش هستیم هرچه سریع‌ترروند تعریض و بهسازی زیرگذر پل شهید تولایی شهرک دانش را انجام دهیم و بعد از احداث، عملیاتی جانبی آن از قبیل نماسازی دیوار‌های حائل، روشنایی مسیر و دیگر موارد انجام می‌شود.

وی در خصوص بهره‌برداری بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهید قاسم سلیمانی، افزود: تجهیزات بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان توسط وزارت بهداشت و درمان خریداری شده و هم‌اکنون این بیمارستان در مرحله تست زیرساخت‌های آن می‌باشد.

فرماندار قدس پیرامون ثبت اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد و اشتغال، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به ثبت کامل اطلاعات مربوطه در سامانه رصد و اشتغال اقدامات لازم را انجام داده همچنین در تلاش هستیم روند دریافت تسهیلات مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، ایثاگران و خانواده‌های شهدا را تسریع دهیم.

لیلا واثقی با تاکید براشتغال معتادین بهبودیافته و مهارت‌آموزی در شهرستان، گفت: در خصوص مبارزه با مواد مخدر جلسات متعددی گذاشته شد که موضوع مهارت‌آموزی و اشتغال معتادین بهبودیافته در اولویت قرار گرفت، همچنین اداره ورزش و جوانان شهرستان اقدمات لازم را در راستای ارتقا نشاط اجتماعی انجام دهد.

به گفته مقام عالی دولت در شهرستان، به منظور تکریم ارباب رجوع هر هفته ملاقات مردمی را خواهیم داشت و همه ادارات شهرستان ملزم به برگزاری آن هستند.

 تداوم ارتباط مسئولین با مردم

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفع محرومیت شهرستان، اظهار داشت: به منظور رفع محرومیت شهرستان دستگاه‌های اجرائی باید انسجام و همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

حسین حق‌وردی در خصوص تداوم ارتباط مسئولین با مردم، بیان کرد: مسئولین شهرستانی می‌بایست به منظور رفع و بررسی مشکلات شهر تداوم ارتباط خود را با مردم داشته باشند.

 افزایش سرانه‌های فرهنگی و هنری منطقه محروم شهرک عزیزی

حجت السلام و المسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خصوص ارتقا شهرستان در حوزه‌های مختلف، گفت: مسئولین شهرستانی می‌بایست همواره با مردم در ارتباط باشند و تلاش خود را در راستای حل مشکلات به منظور ارتقا شهرستان در حوزه‌های مختلف به کار گیرند.

وی پیرامون احداث بوستان، مسجد و دیگر موارد در منطقه محروم شهرک عزیزی، افزود: اوقاف زمینی را به منظور احداث بوستان در اختیار شهرداری قرار داده است.

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به افزایش سرانه‌های فرهنگی و هنری منطقه محروم شهرک عزیزی، عنوان کرد: به منظورافزایش سرانه‌های فرهنگی و هنری منطقه محروم شهرک عزیزی با کمک خیرین، مسجد، پایگاه بسیج و کانون فرهنگی  را در این منطقه احداث خواهیم کرد..

 حفظ اموال عمومی مربوط به ادارت

حسین کاویانی دادستان عمومی و انقلاب شهرقدس، اظهار داشت: به منظور ارتقا کیفیت زندگی مردم پیشنهاد می‌کنم در کنار ارائه خدمات از استحکام محل سکونت افراد اطمینان حاصل شود.

این مقام مسئول با تاکید بر برخورد با عوامل ناامنی و احتکار مایحتاج عمومی مردم ، تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی توسط ارازل و اوباش، معتادین متجاهر، همچنین عوامل احتکار مایحتاج عمومی مردم برخورد‌های لازم انجام می‌شود و فروش مستقیم کالا‌های احتکار شده در بین مردم صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرقدس در پایان پیرامون حفظ اموال عمومی مربوط به ادارت، گفت: در راستای حفظ اموال عمومی مربوط به ادارت، استحکامات لازم توسط دستگاه‌های اجرائی انجام شود و در صورت از بین رفتن اموال عمومی ناشی از اهمال و سهل‌انگاری برخورد خواهد شد.

 

 

نظر شما