فرماندار ری:

چندگانگی مدیریت حریم، موجب اخلال در روند جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز می شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۸۶۹۱۶
چندگانگی مدیریت حریم، موجب اخلال در روند جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز می شود
فرماندار ری تاکید کرد: منابع طبیعی شهرستان ری با همکاری سایر دستگاه ها از تصرف اراضی ملی بطور جدی جلوگیری و با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی برخورد قاطع کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز اظهار داشت:موضوع مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح استانی و شهرستانی بصورت ویژه پیگیری می شود که نشان دهنده  رویکرد متعهدانه و دلسوزانه  در این حوزه است.

یکی از راهکارهای اساسی مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز استفاده از نیروهای متعهد، کارآمد و متخصص در بحث نظارت است تا با بهره گیری این نیروها از معلومات و آگاهی شغلی خود، با افراد سودجو در همان ابتدای کار برخورد شود.

حریم شهرها و روستاها توسط چند نهاد و دستگاه مدیریت میشود و این چندگانگی مدیریت حریم موجب، اخلال در روند جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز می گردد که بایستی این موضوع مهم از طریق تغییر قانون پیگیری شود.

او افزود: تمامی دستگاه های اجرایی با افرادی که بصورت قانونمند درخواست احداث بنا دارند همراهی لازم را داشته باشند و جهاد کشاورزی نیز در راستای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی، در یک نقطه از شهرستان زمین هایی که قابلیت کشت ندارند را شناسایی و برای آن طرح های اشتغال زا ارائه کند.

منابع طبیعی شهرستان ری با همکاری سایر دستگاه ها از تصرف اراضی ملی بطور جدی جلوگیری و با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی برخورد قاطع کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز