بازدید معاون استاندار تهران از پروژه دهکده ورزشی اندیشه

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۴:۵۸
کد خبر: ۱۰۸۷۳۹۵
بازدید معاون استاندار تهران از پروژه دهکده ورزشی اندیشه
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از پروژه دهکده ورزشی ( فاز پنج ) اندیشه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران به همراه فرماندار مسئولان شهرستان شهریار از پروژه دهکده ورزشی (فاز پنج) اندیشه بازدید کرد.

پروژه دهکده ورزشی که مساحت بلوک اول آن نیز سه هزار و 500 متر مربع ارزیابی شده است، این پروژه از سال 1398 آغاز شده و قرار است در سال 1400 به بهره برداری برسد.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از پروژه های دیگری همچون تقاطع غیر همسطح میادین بسیج و جهاد در شهر شهریار، کمربندی امام رضا (ع) شهر وحیدیه، مدرسه 15 کلاسه ثامن الائمه  شهر فردوسیه، پارک بانوان شاهد شهر، زیر گذر اتوبان تهران – ساوه به شاهدشهر، پارک شهروند صبا شهر و آمفی تئاتر شهر باغستان نیز بازدید کرد.

پروژه تقاطع غیر همسطح میادین بسیج و جهاد در شهر شهریار با مساحتی حدود 497 متر از سال 1397 آغاز شده و قرار است در سال 1400 پایان یابد.

همچنین کمربندی امام رضا (ع) شهر وحیدیه نیز از سال 1399 در طول مسیری چهار هزار متری و جدول گذاری سه هزار متری آغاز شده و در پایان همین سال قرار است خاتمه یابد.

پروژه مدرسه 15 کلاسه ثامن الائمه شهر فردوسیه نیز به مساحت سه هزار و 332 متر مربع که مساحت اعیانی آن دو هزار و 80 متر مربع است در چهار طبقه از سال 1394 آغاز شده و در سال 1400 به پایان می رسد.

پروژه پارک بانوان شاهد شهر با مساحتی حدود یک هکتار از سال 1398 آغاز و تا پایان امسال نیز افتتاح می شود.

همچنین پروژه زیر گذر اتوبان تهران – ساوه به شاهد شهر با مساحت زیرسازی حدود پنج هزار متر مربع جدول گذاری می شود، آمفی تئاتر شهر باغستان نیز از سال 1398 آغاز و در سال 1400 با مساحتی حدود 280 متر مربع که مساحت اعیان آن 540 متر مربع است در دو طبقه افتتاح می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز