کنترل و تسهیل بار ترافیک از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۷:۱۶
کد خبر: ۱۰۸۷۴۱۵
کنترل و تسهیل بار ترافیک از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری
محسن خرمی شریف اقدامات حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قرچک را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شهردار قرچک در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک مدیریت شهری گفت: موضوع کنترل و تسهیل بار ترافیک معابر شهری از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری قرچک است.

محسن خرمی شریف اظهار داشت: در خصوص ایمنی و تصادفات در شهر قرچک اقداماتی خوبی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری انجام شده که با این اقدامات تصادفات در این شهر کاهش چشمگیری داشته است.

وی افزود: موضوع کنترل و تسهیل بار ترافیک معابر شهری از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری قرچک بوده و معاونت حمل و نقل و ترافیک نقش مهمی در کنترل، هدایت و برنامه ریزی عبور و مرور شهری به منظور دست یابی به حمل و نقل ایمن، روان و کارآمد دارد.

این مدیر شهری با بیان اینکه اصلاح هندسی معابر سطح شهر باهدف کنترل بار ترافیکی انجام شده است، اظهار کرد: به منظور ارتقاء سطح ایمنی تردد و بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان در معابر، اصلاح هندسی ابتدای خیابان فاطمیون روبروی اداره گاز، تقاطع خیابان عزتی با بلوار امام خمینی(ره)، چهارراه گوهر دشت و ولی آباد، پل زیرگذر زیباشهر و اصلاح هندسی ابتدای ۱۲ متری ولیعصر(عج) انجام شد.

خرمی شریف اظهار کرد: دور برگردان دو سمت میدان پانزده خرداد و امام خمینی(ره)، دور برگردان ضلع غربی میدان شهید ستاری، دور برگردان روبروی مجتمع مسکونی یاس سفید، اصلاح هندسی میدان گل گندم و شهرک طلاییه و اصلاح هندسی روبروی آتش‌نشانی باقرآباد انجام شده است.

شهردار قرچک یکی دیگر از اقدامات معاونت حمل و نقل و ترفیک را احداث پارک ترافیک به متراژ 21 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر بیش از 600 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: پارک ترافیک دارای تسهیلات ویژه ترافیکی، آموزشی و سرگرمی است که باهدف آموزش مقررات ترافیک، شامل چراغ‌های راهنمایی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، نحوه عبور از تقاطع، عبور از پل، پیست دوچرخه‌سواری، جاده سلامت، پارکینگ دوچرخه و ماشین برقی، فضای بازی کودکان و جاده برای کودکان طراحی‌شده است که آماده بهره برداری است.

وی نظارت بر پروژه احداث فاز 4 کمربندی جنوبی (شهید علیزاده) را یکی دیگر از فعالیت های این حوزه عنوان کرد و افزود: فاز چهارم پروژه کمربندی جنوبی شهر قرچک با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در حال اجرا است و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری نظارت بر اجرای خوب جدولگذاری دوربرگردان های مجاورت تپه پوئینک، نحوه نصب علائم ترافیکی و تابلوهای هدایت مسیر، خط کشی، نصب تابلوهای چشمک زن را برعهده دارد.

خرمی شریف در پایان دیگر اقدامات این حوزه را همچون نصب تابلوهای بالاسری در میدان ستاری و میدان پوینک، نصب تابلوهای افقی و عمودی معابر اصلی و اصلاحات، واگذاری ۳ دستگاه مینی‌بوس و برگزاری مناقصه اتوبوس به بخش خصوصی، آغاز عملیات نقشه برداری جهت پیاده را خیابان محمدآباد، تصویب و اجرای پیاده راه سازی کوچه حاجیان و کابل کشی کلیه چراغ های خورشیدی (سولار) عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز