دیدار امام جمعه شهرستان ملارد با هنرمندان معلول

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۷۸۷۷
دیدار امام جمعه شهرستان ملارد با هنرمندان معلول
هنرمند معلول تحت پوشش بهزیستی شهرستان ملارد با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ طی جلسه ای با حضور زهرا باقرپور معاون اداره و عبدالرسول قربانی مدیر موسسه خیریه حمایت از معلولین شهید ناصر قربانی با حضور در دفتر حجت السلام والمسلمین حاج آقا حسینی دیدار و مسائلی را در خصوص چگونگی ارائه آثار دستی هنرمندان معلول این شهرستان مطرح کردند.

زهرا باقرپورضمن تاکید بر توانایی های معلولین در عرصه های مختلف گفت: تعداد زیادی از مددجویان تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان دارای توانایی های خاصی در زمینه های علمی، هنری، ورزشی و .... میباشند که با حمایت نمودن از این عزیزان میتوانیم گام موثری در جهت تشویق و حمایتشان برداریم.

قربانی مدیر موسسه نیز ضمن  تقدیر از همراهی و حمایت های همه جانبه امام جمعه شهرستان گفت: استفاده از رهنمودها و راهنمایی های حجت السلام والمسلمین حاج آقا حسینی تاثیر بسزایی در موفقیت جامعه معلولین در این شهرستان داشته است.  

حجت السلام والمسلمین حاج آقا حسینی نیز در خصوص اهمیت حمایت از افراد با توانایی های متفاوت در جهت دستیابی به رویاهایشان مطالبی را مطرح و افزود: اگر خداوند عضوی را از انسان بگیرد قطعا توانمندی هایی را به او هدیه خواهد کرد که انسان های به ظاهر سالم توانایی انجام آن را ندارند.

وی ضمن تقدیر از هنرمند ناشنوای این شهرستان تصریح کرد : امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی شرایطی را فراهم آوریم که صنایع دستی این افراد جهت مشاهده عموم و فروش به نمایش گذاشته شود .

 

نظر شما