پیام استاندار تهران به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

ترویج و تعمیق فرهنگ کتابخوانی ضروری است

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۴:۴۷
کد خبر: ۱۰۸۷۸۹۲
ترویج و تعمیق فرهنگ کتابخوانی ضروری است
استاندار تهران در پیامی هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به لزوم تعمیق فرهنگ کتابخوانی، هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

کتاب میراثی ماندگار و پدیده شکوهمندی است که زندگی بشر را روشن می کند و خداوند بزرگ نیز معجزه ابدی آخرین فرستاده اش را کتاب قرار داد؛ کتابی که سرآمد همه کتاب هاست. آیین آسمانی ما، پرچمدار کتاب و کتابخوانی است.

کاوش در تاریخ اسلام این حقیقت را روشن می کند که اسلام، دین اندیشه و معرفت، آیین دانش و معنویت است و ما وارث نظام گران بها و فرهنگ پویا و تمدن والای اسلامی هستیم، تا به چه میزان با برخورداری از آثار مکتوب در راه احیای این فرهنگ بکوشیم.

هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مغتنمی برای تقدیر و قدردانی از فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی، کتابداران و فعالین فرهنگی این حوزه است که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی تلاش می کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، این مناسبت را به دست اندرکاران و تلاشگران عرصه فکر و اندیشه، صاحبان قلم، نویسندگان، مترجمان، پدیدآورندگان، ناشران، استادان، معلمان، دانش آموزان و دانشجویان عزیز، تبریک عرض نموده و از همت والای آنانی که در ترویج فرهنگ کتابخوانی می کوشند قدردانی می نمایم و توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

انوشیروان محسنی بندپی

استاندار تهران

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز