فعالیت اصناف ورامین از ساعت ۱۸ ممنوع است

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۰:۵۳:۲۱
کد خبر: ۱۰۸۷۹۰۷
فعالیت اصناف ورامین از ساعت ۱۸ ممنوع است
رئیس اتاق اصناف ورامین گفت فعالیت اصناف غیر ضروری از ساعت ۱۸ به بعد در ورامین ممنوع است و در صورت فعالیت اصناف پس از این ساعت، با آنان برخورد خواهد شد
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید عباس میری اظهار داشت: طرح ممنوعیت فعالیت اصناف غیر ضروری شامل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ است.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای مایحتاج مردم، سوپرمارکت‌ها، میوه و سبزی فروشی ها، مراکز فروش محصولات پروتئینی نظیر قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، ماهی فروشی‌ها و میادین میوه و تره بار جزو گروه یک بوده و می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.
 
 در ادامه اضافه کرد علاوه بر این لبنیاتی، نانوایی‌ها، مراکز تهیه غذاهای آماده بیرون بر، جایگاه های سوخت، تعمیر و تاسیسات فنی خودرو و منازل، مراکز بهداشتی، درمانی دولتی و خصوصی، مراکز و فروشگاه‌های دامپزشکی پخش دارو و مواد غذایی، مراکز تامین آمبولانس داروخانه ها نیز از جمله اصنافی هستند که با رعایت نکات بهداشتی می‌توانند به فعالیت خود هستند.
 
 وی اظهار کرد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ورامین با همراهی نیروی انتظامی و کارشناسان شبکه بهداشت به طور مستمر بر فعالیت اصناف نظارت دارند و در صورت مشاهده بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی، با این واحدها برخورد می‌شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز