استاندار تهران:

اعمال محدودیت های جدید از اول آذرماه/ محدودیت‌های کرونا براساس شرایط مناطق مشخص شده است

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۰:۰۶:۰۱
کد خبر: ۱۰۸۸۴۵۷
اعمال محدودیت های جدید از اول آذرماه/ محدودیت‌های کرونا براساس شرایط مناطق مشخص شده است
استاندار تهران با اشاره به اعمال محدودیت های جدید از اول آذرماه گفت: محدودیت‌های کرونا براساس شرایط مناطق مشخص شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ انوشیروان محسنی بندپی در مورد محدودیت های منطقه ای کرونا اظهار داشت: براساس تست‌های پی سی ار مثبت در هر منطقه و شمار بستری بیماران، محدودیت‌هایی اعمال می شود.

وی ادامه داد:  کارکنانی که در دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کنند به جز آن دسته که وظیفه امدادی، اورژانسی و درمانی دارند، مقرر شده یک سوم نیروی انسانی در محیط کار مشغول به کار باشد و دو سوم مابقی از دورکاری و شیفت بندی استفاده کنند البته چگونگی انجام این عمل از طریق سازمان امور استخدامی اعلام می شود.

استاندار تهران سپس عنوان کرد: ما در استان با جدیت تمام مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا را دنبال می کنیم و شنبه هفته آینده (یک آذرماه) محدودیت های جدید اجرایی می شود.

محسنی بندپی با بیان اینکه براساس نظر رئیس جمهور همه استانداران و دستگاه‌های اجرایی موظفند با تمام دقت مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرا کنند گفت: دستگاه‌هایی که براساس وظیفه حاکمیتی باید در محیط کار مشخص خود حاضر باشند نیز توسط سازمان امور استخدامی لیست آنها اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: آنچه ستاد ملی کرونا روز گذشته با حضور رئیس جمهوری مصوب کرد، تصمیمی کاملا علمی، کارشناسی و قابل انجام است که براساس وضعیت بیماران بستری در مناطق مختلف کشور اتخاذ شده است.

استاندار تهران ادامه داد: این مصوبه براساس پیشنهاد وزارت بهداشت تنظیم شده و تمامی پیشنهادات مطرح شده از سوی وزارت بهداشت تصویب شد و مصوبه روز گذشته از پویایی، پختگی و جامعیت بسیار خوبی برخوردار بود که مناطق و شهرستان‌های کشور را به سه رنگ زرد، نارنجی و قرمز تقسیم کرد که امیدواریم بتوانیم شرایطی را که امروز با آن روبرو هستیم مدیریت و کنترل کنیم و روند کاهش بیماری را شاهد باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز