بخشدار جدید بخش جوقین شهریار معرفی شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۹:۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۹۶۱۰
بخشدار جدید بخش جوقین شهریار معرفی شد
محمد اصیلی با حکم استاندار تهران به عنوان بخشدار بخش جوقین شهریار معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ آئین تودیع و معارفه بخشدار بخش جوقین شهریار با حضور طاهری فرماندار شهریار، امام جمعه وحیدیه، معاونین فرمانداری، بخشدار مرکزی شهریار و سایر مسؤولین در محل بخشداری جوقین برگزار شد.

در این مراسم از زحمات سید علی رحیمی در دوران تصدی این سمت تکریم و تجلیل شد و محمد اصیلی به عنوان بخشدار جدید بخش جوقین معرفی شد.

از سوابق اصیلی می‌توان به بخشدار بخش مرکزی شهریار، ریاست اداره بازرسی فرمانداری شهریار و معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهریار اشاره کرد.

در حکم دکتر انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران برای بخشدار جدید جوقین آمده است:

جناب آقای محمد اصیلی

سلام علیکم؛

در اجرای ماده ۳ مصوبه شماره ۵۷۸۶۰۶ مورخ ۱۳۹۵/۴/۱ شورای عالی اداری و تفویض اختیار شماره ۱۴۲۰۲۴ مورخ ۱۳۹۲/۱۲/۶ وزیر محترم کشور به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان شهریار جناب عالی به سمت بخشدار جوقین منصوب می شوید

 امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی با رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و به کارگیری شیوه‌های مناسب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعمال سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم که ولی نعمتان و سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند موفق و موید باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز