رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت خبر داد:

مردم شهرستان پاکدشت ۸۲۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۶:۲۹:۵۱
کد خبر: ۱۰۹۰۰۳۱
مردم شهرستان پاکدشت ۸۲۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند
رئیس کمیته امداد پاکدشت از پرداخت ۸۲۰ میلیون تومان صدقه از ابتدای امسال توسط مردم این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مجتبی عبداللهی با بیان اینکه کمک های جمع آوری شده از صندوق های صدقات با توجه به نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان،مسکن، جهیزیه و ... هزینه می شود، گفت: هم اکنون ۴۹ هزار و ۷۹۰صندوق صدقه فعال در سطح این شهرستان وجود دارد که  ۳۵ هزار و ۹۰۰صندوق در اختیار مشترکین خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر،ادارات، مجتمع های تجاری و مراکز آموزشی نصب شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت، افزود: از ابتدای امسال تاکنون مردم شهرستان پاکدشت ۸۲۰ میلیون تومان از طریق این صنادیق به نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک کرده اند.

وی در ادامه به کمک های خیران از طریق مراکز نیکوکاری اشاره و بیان کرد: هم اکنون ۱۱ مرکز نیکوکاری در این شهرستان برای کمک به اقشار نیازمند فعالیت می کنند.

عبداللهی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون نیز بیش از ۲۹۵ میلیون  تومان به صورت نقدی و غیرنقدی از طریق مراکز نیکوکاری سطح شهرستان جمع‌آوری‌ و میان نیازمندان  شناسایی شده توسط این مراکز توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت، با بیان اینکه هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری دریافت کمک از خیران محله برای نیازمندان شناسایی شده در همان محله است، ادامه داد: کمک های جمع آوری شده در زمینه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، تجهیزاتی، کمک هزینه تآمین جهیزیه ،مسکن، ایجاد اشتغال، معیشتی با حفظ عزت نفس وکرامت انسانی  به نیازمندان ارائه می شود.

 

نظر شما