جزئیات محدودیت‌های کرونایی در شهرستان قدس از اول آذرماه

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۴:۱۳
کد خبر: ۱۰۹۰۴۸۷
جزئیات محدودیت‌های کرونایی در شهرستان قدس از اول آذرماه
فرماندارقدس نحوه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند، محدودیت‌ های کرونا از اول آذرماه در این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ لیلا واثقی در نشست ستاد کرونا شهرستان به ریاست لیلا واثقی فرماندار قدس، با حضور مسئولین در سالن اجتماعات سازمان آتش نشانی شهرداری قدس برگزار شد، بیان کرد:  شهرستان قدس از حیث شیوع ویروس کرونا در وضعیت نارنجی است، فهرست مشاغل ضروری که در هیچ‌یک از وضعیت‌های سه‌گانه تعطیل نمی‌شوند در پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان به نشانی https://qods.ostan-th.ir درج شده است.

وی ادامه داد: مشاغل سطح ۱ و ۲ با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت بوده اما فعالیت مشاغل سطح ۳ و ۴ ممنوع است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قدس با تاکید برنحوه فعالیت ادارات شهرستان، عنوان کرد: فعالیت ادارات ضروری شهرستان که لیست آنها به ادارات و ارگان‌ها اعلام شده با دو سوم ظرفیت نیروی انسانی و سایر ادارات و ارگان‌ها با ۵۰ درصد نیرو به فعالیت خواهند پرداخت.

واثقی پیرامون چگونگی تردد در بین شهرها، گفت:تردد از شهر به شهر داخل استان‌های تهران و البرز محدودیت ندارد اما ورود و خروج خودروها با پلاک غیربومی بین شهرهای استان‌ها ممنوع بوده و در شهرستان قدس نیز این محدودیت‌ها با جدیت اعمال خواهد شد.

فرماندار قدس، افزود: از اول آذرماه این محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود و ضمانت اجرایی عدم رعایت مصوبات نیز شامل تذکر کتبی، انفصال از خدمت کارکنان و مدیران دولتی، پلمپ واحدهای صنفی متخلف، جریمه نقدی برای ترددها و... می‌باشد.

به گفته این مقام مسئول، موارد ذکر شده، حداقل‌های محدودیت در شرایط فعلی است و در صورت عدم همکاری عموم، مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتر هستیم.

واثقی فرماندار قدس در پایان پیرامون نحوه اطلاع رسانی تغییرات احتمالی در اعمال محدودیت‌ها، اظهار داشت: هرگونه تغییرات احتمالی در اعمال محدودیت‌ها، از طریق ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان قدس به اطلاع مردم شریف رسانده خواهد شد.

دراین نشست طبق اکثریت آرا محدودیت بسته شدن واحد‌های صنفی در ساعت ۶ عصر تایید نشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز