رئیس کمیته امداد شهرستان قرچک خبر داد:

کمک ۱۰۰ میلیون تومانی خیر قرچکی برای خرید مسکن خانواده تحت حمایت

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۰۹۱۲۱۹
کمک ۱۰۰ میلیون تومانی خیر قرچکی برای خرید مسکن خانواده تحت حمایت
رئیس کمیته امداد شهرستان قرچک از کمک ۱۰۰ میلیون یکی از نیکوکاران این شهرستان برای یک خانواده سه نفره تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهدی سامانی با اشاره به تأثیر کمک های خیران به جامعه هدف تحت حمایت گفت: یکی از خیران شهرستان قرچک بعد از اطلاع از مشکل تأمین مسکن یکی از خانواده های تحت اقدام به تهیه و پرداخت کمک هزینه خرید مسکن برای آنها نمود.

رئیس کمیته امداد شهرستان قرچک،افزود: این خانواده که از سال ۱۳۹۲تحت حمایت این نهاد است، با خرید مسکن به جمع خانواده های توانمند این نهاد می پیوندند.

وی در ادامه با بیان اینکه کمک به تأمین مسکن برای مددجویان در قالب کمک بلاعوض، کمک های خیران و آورده مددجو انجام می شود،گفت: از ابتدای امسال دو خانواده تحت حمایت این نهاد از خدمات خرید مسکن این نهاد بهره مند و خانه دار شده اند.

سامانی یادآور شد: هم اکنون نیز این نهاد در حال احداث مسکن روستایی برای یک خانواده سه نفره تحت حمایت است.

رئیس کمیته امداد شهرستان قرچک با بیان اینکه ۴۵ خانوار تحت حمایت نیز ازخدمات بهسازی و بازسازی و تعمیر مسکن بهره مند شده اند، بیان کرد: برای تعمیرات کلی و جزئی مسکن این تعداد خانوار نیز ۱۳۷ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون  ۴۵ خانواده درنوبت دریافت خدمت تعمیر مسکن هستند، گفت: نیکوکاران می توانند برای کمک به تأمین هزینه های عمرانی خانواده های تحت حمایت در بخش های خرید، ساخت مسکن با حضور در دفتر کمیته امداد شهرستان قرچک کمک‌های خود را به دست خانوارهای نیازمند برسانند.

 

نظر شما