شهردار قدس:

سرانه ورزشی شهرقدس ۲۰ هزار متر مربع افزایش یافت

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۹۱۶۰۶
سرانه ورزشی شهرقدس ۲۰ هزار متر مربع افزایش یافت
شهردار شهر قدس با اشاره به افتتاح ۴ سالن ورزشی در نقاط مورد نیاز شهر گفت: این اقدام افزایش ۲۰ هزار متری سرانه ورزشی شهر قدس را در پی داشته است.

به گزرش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مختاری، توجه به حوزه ورزش را یکی از اولویت‌های شهرداری قدس عنوان کرد و در این باره اظهار داشت: احداث اماکن و فضای ورزشی با اهدافی همچون افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان، تفریح سالم و تقویت ورزش قهرمانی، طی سال‌های اخیر، به طور جدی از سوی مدیریت شهری دنبال می‌شد و از طرف دیگر ورزش بر نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌های شهری تأثیر مثبت دارد و از سیاست‌های شهرداری توجه به این موضوع از طریق افزایش فضای ورزشی می‌باشد.

وی افزود: تخصیص سرانه ورزشی علاوه بر افزایش عدالت در دسترسی به فضاهای ورزشی و ارتقای نشاط اجتماعی، بستر لازم برای تنوع بخشی به ورزش قهرمانی و همگانی را فراهم می‌کند.

مهندس مختاری با تاکید بر توسعه سرانه ورزشی شهرستان قدس گفت: افزایش سرانه ورزشی یکی از ارکان رشد و گسترش ورزش در تمامی ابعاد و زمینه‌هاست و این مورد به شدت در این منطقه احساس می‌شد و با بررسی‌های صورت گرفته برنامه ریزی در حوزه ارتقای فضای ورزشی انجام گرفت.

شهردار شهرقدس بیان داشت: با بررسی‌های انجام گرفته در حوزه ورزش ۴ سالن ورزشی تکمیل و تحویل جامعه ورزشی شد که ۲۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی شهرستان قدس اضافه شده است این سالن‌ها شامل سالن شهید حیدری و سالن خانه کشتی در منطقه دو شهرداری سالن ورزشی در خیابان نفت و سالن ورزشی خدمات موتوری در منطقه یک می‌باشد.

وی توجه به ورزشکاران در حوزه‌ای تخصصی ورزش را از اولویت ها برشمرد و اظهار داشت: سالن‌های ورزشی در حوزه‌های تخصصی مانند کشتی تکواندو کاراته خدمت رسانی می‌کند تا گامی مهم جهت پرورش قهرمانان در حوزه‌های مختلف ورزشی داشته باشیم و علاوه بر این ۲ سالن دیگر جنبه عمومی داشته و شهروندان برای ارتقای سطح سلامت و نشاط خود می‌توانند استفاده بکنند.

مهندس مختاری در ادامه از آغاز عملیات اجرایی دو استخر دو قلو خبر داد و گفت: دو استخر دو قلو مجزا برای بانوان و آقایان که جمعاً چهار استخر می‌باشد عملیات اجرایی آن شروع شده که یکی از آنها در منطقه یک و دیگری در محله سرخه حصار می‌باشد که مورد نیاز این منطقه بوده است و امیدوارم تا سال آینده به بهره برداری برسد و شهروندان و ورزشکاران بتوانند به خوبی استفاده بکنند.

وی عنوان داشت: امیدواریم با اجرایی شدن پروژه‌های در دستور کار طی سال جاری، گام مهمی در توسعه ورزش و نیز رفاه شهروندان برداریم و شاهد نشاط و امنیت خاطر و روان شهروندان به خصوص جوانان شهر قدسی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز