در راستای حفظ سلامت مردم با هیچ کس مماشات نمی‌کنیم

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۹:۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۹۲۰۸۵
در راستای حفظ سلامت مردم با هیچ کس مماشات نمی‌کنیم
فرماندار شهرستان پیشوا در نشست قرارگاه مبارزه با کرونا اظهار داشت: در پاسخ به ابهامات و سوالات مردم در خصوص قرار گرفتن شهرستان پیشوا در وضعیت قرمز باید گفت امکان اعمال سلیقه در تعیین وضعیت سه‌گانه کرونا وجود ندارد و این سنجش بر اساس ارزیابی‌‌های وزارت بهداشت و درمان صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا گفت : تلاش مسئولان در ستاد کرونای شهرستان در جهت بهبود و عادی شدن شرایط است و تا آن زمان نیازمند همکاری مردم به ویژه کسبه و اصناف هستیم.

عباسی ادامه داد:  مشکلات و دغدغه‌های واحدهای صنفی احصا و به دستگاه‌های بالادستی منعکس شده ولی با وجود این مسائل تامین جان و سلامت مردم ارجح بر سایر امور بوده و مماشاتی در این زمینه نخواهیم داشت.

فرماندار پیشوا گفت: از  تمامی کسبه که در جهت اجرای الزامات ستاد ملی کرونا همراهی می‌کنند قدردانی نموده و امیدواریم در سایه این‌تعاملات هر چه سریع‌تر از این وضعیت عبور کنیم.

وی بیان کرد: صنوفی که از اجرای مصوبات استنکاف می‌ورزند پلمب شده و به مدت یک‌ ماه حق فعالیت نخواهند داشت.

حسین عباسی افزود: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و با توجه به قرارگیری پیشوا در وضعیت قرمز، فقط مشاغل گروه یک و تا ساعت ۲۰ مجاز به فعالیت می‌باشند.

نماینده عالی دولت در پیشوا ادامه داد: اکیپ‌های مشترک به‌صورت مستمر و چندین نوبت در شبانه‌روز، اجرای طرح محدودیت‌ها را  زیر ذره بین نظارتی قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: این طرح با محوریت شبکه بهداشت و درمان و با همراهی اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، تعزیرات، پلیس اماکن و نیروی انتظامی اجرا می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز