رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قدس تاکید کرد؛

آمادگی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر قدس برای خدمات رسانی در فصل سرما

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۹۲۱۳۹
آمادگی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر قدس برای خدمات رسانی در فصل سرما
داود حبیبی از آمادگی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر قدس برای خدمات رسانی در فصل سرما خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قدس از تدابیر و تمهیدات این مجموعه برای استمرار خدمات‌رسانی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی به شهروندان در فصل سرما خبر داد.

داود حبیبی گفت: به این منظور، پیش‌بینی‌های مورد نظر به ویژه برای مسیرهای درونشهری به عمل آمده تا ناوگان با آمادگی لازم در سطح شهر فعالیت کند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قدس بیان کرد: با توجه به محدودیت های اعلام شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قدس تحت هر شرایطی در کنار شهروندان و مسافرین گرامی است و در صورت بارش برف و برودت هوا، وقفه‌ای در خدمات‌رسانی به مسافران ایجاد نخواهد شد و با تمام توان در خدمت مردم عزیزمان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در شبکه حمل و نقل عمومی به طور دقیق اجرایی می شود، خاطرنشان کرد: در همین راستا اقداماتی از قبیل ضدعفونی ناوگان و ایستگاه ها، توزیع ملزومات بهداشتی بین رانندگان، رعایت فاصله گذاری در تاکسی ها و اتوبوس ها، توزیع ماسک رایگان در میان مسافران و... به صورت مستمر انجام می گردد.

 

نظر شما