تقدیر مدیرکل کمیته امداد استان تهران از خیّر تهرانی

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۸:۵۴:۵۳
کد خبر: ۱۰۹۲۶۶۱
تقدیر مدیرکل کمیته امداد استان تهران از خیّر تهرانی
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از یکی از خیّران تهرانی که بیش از هشت سال است با این نهاد در خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت کمیته امدادهمکاری دارد تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن تقدیر از حامیان و خیّرانی که با این نهاد همکاری دارند،گفت: کمک های حامیان و خیّران تأثیر بسزایی در توانمندسازی خانواده های تحت حمایت این نهاد دارد.

وی به همراه رئیس کمیته امداد شهرستان ورامین به منظور ارج نهادن به خدمات شایسته و ارزشمند یکی از خیّرانی که  بیش از هشت سال از عمر خود را صرف خدمت رسانی به مردم نیازمند برای کاهش فقر و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد ، نموده است ،تجلیل کرد.

پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اهدای لوح سپاس از این خیّر تقدیر و تجلیل کرد.

سلیمان آقایی رنجبر،رئیس کمیته امداد شهرستان ورامین با بیان اینکه این خیّر در بخش های مختلف حمایتی با کمیته امداد شهرستان ورامین همکاری دارد،گفت: این خیر در بخش های مختلف از جمله کمک معیشتی، حوادث غیرمترقبه، تأمین ودیعه مسکن،پرداخت اقساط و ... با این نهاد در شهرستان ورامین همکاری دارد.

وی افزود: این حامی نیازمندان از سال ۹۸ تاکنون بیش از ۲۲۲ میلیون تومان برای خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد در شهرستان ورامین کمک کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز