پیش از ظهر امروز انجام شد؛

ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پردیس

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۷:۵۴:۲۹
کد خبر: ۱۰۹۳۱۲۶
ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پردیس
ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران پیش از ظهر امروز به منظور رسیدگی به مشکلات جامعه هدف تحت حمایت در اداره کمیته امداد پردیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در بیست و یکمین سفر خود به شهرستان های استان تهران در قالب طرح تکریم ارباب رجوع،امروز سه شنبه چهارم آذر ماه در اداره کمیته امداد شهرستان پردیس با متقاضیان دیدار،گفت و گو و برای رفع مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد.

وی در ادامه با حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی،امام جمعه شهرستان پردیس برای تأمین تبلت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

پرپنچی در این نشست به تأمین لوازم الکترونیکی برای بهره مندی دانش آموزان تحت حمایت از شبکه آموزشی شاد،اشاره کرد و گفت: امید است با همکاری دفتر امام جمعه و مشارکت دستگاه های اجرایی ، تبلت مورد نیاز دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در شهرستان پردیس تأمین شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران،افزود: کمک های خیّران، حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دستگاه های اجرایی تأثیر فراوانی در خدمت رسانی و توانمندی خانواده های تحت حمایت این نهاد دارد.

وی در پایان با کارکنان کمیته امداد شهرستان پردیس دیدار کرد و ضمن خداقوت بر تکریم ارباب رجوع، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تأکید کرد و گفت: به منظور کاهش خطر ابتلای خانواده های تحت حمایت به ویروس کرونا اطلاع رسانی لازم جهت بهره مندی خانواده های تحت حمایت از طریق سامانه اینترنتی کمیته امداد انجام شود.

گفتنی است: سفرهای مدیرکل کمیته امداد استان تهران با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از سفرهای بین شهری متقاضیان به مرکز استان برای دیدار با مدیران و مسئولان این نهاد،  به صورت چهره به چهره در محل ادارات کمیته امداد انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز