شجاع پوریان:

در ایام قرنطینه خانگی ورزش همگانی را به خانه ها می بریم

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۰۹۳۵۵۱
در ایام قرنطینه  خانگی ورزش همگانی را به خانه ها می بریم
ولی الله شجاع پوریان رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران با اشاره به تعطیلی دو هفته ای در استان تهران گفت: با تدابیری که اندیشیدیم سعی کردیم تمرینات ورزشی را دراین ایام تعطیل نکرده و ورزشکاران در خانه به ورزش بپردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شجاع پوریان گفت: با توجه  به شرایط حال حاضر کرونا در دنیا و با تدابیری که از سوی دولتها صورت گرفته است ،برای حفظ امنیت جامعه مجبور به قرنطینه شدیم که این موضوع آسیب های روحی و جسمانی زیادی را برای ورزشکاران و مربیان حرفه ای ما ایجاد کرده است بنابراین و با توجه به تعطیلی دو هفته ای  کمیته های استان در این ایام  سعی می کنند با تهیه ویدیو های آموزشی و تخصصی و انتشار آنها در فضاهای مجازی هیات به آموزش مربیان کمک کرده و اموزش های لازم را برای آنها درخانه تدارک ببینند.

رئیس هیات همگانی استان با تاکید بر آنکه انگیزه و شور نشاط مربیان در این ایام بسیار حائز اهمیت است  بیان کرد:  ، ما با برگزاری چالش و مسابقات مجازی در رشته های مختلف آمادگی جسمانی،ایروبیک،پیلاتس و غیره در فضای مجازی تلاش کردیم یک فضای رقابتی ورزشی را در بین مربیان و ورزشکاران ایجاد کنیم تا از این طریق  از محیط ورزشی و مسابقات دور نمانند.

وی افزود: حوزه شهرستانهای  استان تهران نیز به نوبه خود با برگزاری لایو های تخصصی در فضای مجازی در این دو هفته سعی میکنند پرسش و پاسخ رشته های تخصصی را با حضور اساتید مجرب فدراسیون ورزشهای همگانی به صورت زنده برگزار نمایند.

شجاع پوریان در انتها خاطر نشان کرد: هیات ورزشهای همگانی استان تهران با 40 کمیته و 25 حوزه شهرستان تلاش می کند با برنامه ریزی های مناسب ورزشی مربیان و ورزشکاران همگانی را از ورزش و فعالیت های ورزشی دور نکند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز