رفع نشتی مخزن آب و پیشگیری از هدر رفت هزاران لیتر آب آشامیدنی

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۶:۰۴
کد خبر: ۱۰۹۳۵۸۵
رفع نشتی مخزن آب و پیشگیری از هدر رفت هزاران لیتر آب آشامیدنی
با رفع شکستگی و نشتی مخزن آب 5000 هزار متر مکعبی حسن آباد از هدر رفت بیش از 5 لیتر در ثانیه آب آشامیدنی جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ مدیر امور آبفای حسن آباد  شرکت  آب و فاضلاب منطقه6تهران با اعلام این خبر گفت:  قرار گرفتن لوله ها و تاسیسات آبی مخزن در عمق زیاد و نبود امکان دسترسی به این تاسیسات شناسایی محل نشتی را با دشواری بسیاری مواجه ساخته بود اما با وجود این مشکلات و موانع، با نظارت و همراهی معاونت بهره برداری شرکت نشت یابی و رفع مشکل نشتی این مخزن در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

عباس زنگویی افزود: به این منظور با حفاری در اطراف مخزن و بررسی دیواره ها، لوله خروجی، لوله شست و شو و تخلیه مخزن، محل نشتی آب در عمق پنج متری از سطح زمین کشف و مشخص شد که لوله تخلیه و شست و شوی مخزن دچار شکستگی شده  است.

وی ادامه داد: پس از انجام مراحل مقدماتی و شناسایی محل نشتی آب، روز گذشته با همت و تلاش گروه امداد و بهره برداری امور آب و فاضلاب حسن آباد لوله شکسته شده ترمیم شد و ضمن برطرف شدن نشتی مخزن ، از هدر رفت 5 لیتر در ثانیه از منابع آب آشامیدنی جلوگیری شد.

 عباس زنگویی در پایان ضمن قدردانی از کمک ها و حمایت های بی دریغ معاون و کارشناسان حوزه بهره برداری آبفای منطقه6تهران، از تلاش خستگی ناپذیر نیروهای امدادی امور آبفای حسن آباد در اجرای موفق این عملیات تعمیر و نگهداری قدردانی کرد.

بخش فشافویه به مرکزیت شهر حسن آباد با 81 هزار جمعیت شهری و روستایی در 30 کیلومتری جنوب شهرستان ری در مسیر جاده قدیم تهران – قم واقع است و امور آب و فاضلاب این شهر به 12 هزار و 500 مشترک آب خدمات رسانی می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز