فرمانده انتظامی قرچک:

دستگیری ضارب سرپرست آموزش و پرورش قرچک در کمتر از ۴۸ ساعت/ مخفیگاه ضارب در شهرستان پرند

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۲:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۳۷۲۰
دستگیری ضارب سرپرست آموزش و پرورش قرچک در کمتر از ۴۸ ساعت/ مخفیگاه ضارب در شهرستان  پرند
فرمانده انتظامی قرچک از دستگیری ضارب سرپرست آموزش و پرورش قرچک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛سرهنگ‌مرادی فرمانده انتظامی قرچک: روز دوشنبه ۳ آبان ماه حوالی ساعت ۱۱:۳۰ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری در اداره آموزش و پرورش قرچک و ایجاد مجروحیت  برای سرپرست اداره آموزش و پرورش قرچک بلافاصله ماموران در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

 وی ادامه داد : در بررسی های میدانی مشخص گردید ضارب یکی از کارمندان فرهنگی آموزش و پرورش قرچک بود که با حضور در دفتر سرپرست آموزش و پرورش در یک اقدام مجرمانه ضمن درگیری و با شلیک چندگلوله با یک کلت کمری سرپرست آموزش و پرورش را مجروح می کند و سپس‌ به سرعت متواری می گردد.

فرمانده انتظامی قرچک افزود: ماموران نیروی انتظامی با تشکیل چندین تیم عملیاتی و با تلاش شبانه روزی  با یک اقدام گسترده و پیچیده اطلاعاتی با همکاری اداره اطلاعات شهرستان قرچک مخفیگاه ضارب را در شهرستان پرند شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مراجع قضایی  توسط پلیس امنیت  ضارب را  در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر کردند.

 وی تصریح کرد :متهم در تحقیقات اولیه انگیزه خود را شخصی و به منظور  انتقام جویی اعلام کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد. 

سرهنگ مرادی امنیت مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و خاطر نشان کرد: با هرگونه تعدی و قدرت نمایی با جدیت  برخوردخواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز