طاهری؛

نیاز شهریار به کیت‌های تشخیص سریع کرونا/ تشکیل گشت‌های نظارت سلامت محور

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۶:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۴۰۶۱
نیاز شهریار به کیت‌های تشخیص سریع کرونا/ تشکیل گشت‌های نظارت سلامت محور
طاهری فرماندار شهریار با اشاره به نیاز شهرستان شهریار به تحویل کیت‌های تشخیص سریع کرونا توسط وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: تشکیل گشت‌های نظارت سلامت محور به منظور تذکر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن پرتردد تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نورالله طاهری فرماندار شهریار امروز در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با مبارزه کرونا شهرستان شهریار بیان داشت: با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید تحت عنوان طرح جامع مدیریت هوشمند شهرها، آمار ابتلا و بستری در شهرستان با کاهشی مواجه بوده است.

وی افزود: ادارات و دستگاه‌های مربوطه همچون آموزش و پرورش و شهرداری‌ها اماکن مورد نظر قرارگاه‌های عملیاتی شهرها را در اختیار قرار دهند.

فرماندار شهریار بیان داشت: با محوریت جمعیت هلال احمر شهرستان تیم‌های گشت نظارت سلامت محور به منظور تذکر به شهروندان برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن و معابر پرتردد تشکیل می‌شود.

طاهری گفت: متاسفانه تا به امروز کیت‌های تست تشخیص سریع کرونا به شهرستان شهریار نرسیده است و لازم برای تسریع در امر غربال گری این موضوع توسط دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت محقق شود.

وی تصریح کرد: شبکه‌ بهداشت و درمان فرمانده میدان مبارزه با بیماری کرونا است و تمامی ادارت و نهادها موظف به اجرای ابلاغیه‌ها هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز