تنظیم تفاهم‌نامه برای تکمیل بیمارستان پیشوا/ مردم از دانشگاه آزاد انتظار ادای دِین دارند

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۴:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۵۲۲۴
تنظیم تفاهم‌نامه برای تکمیل بیمارستان پیشوا/ مردم از دانشگاه آزاد انتظار ادای دِین دارند
فرماندار شهرستان پیشوا از تنظیم تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از بیمارستان این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  فرماندار پیشوا گفت: در راستای اجرای مصوبه نشستی که با حضور استاندار محترم، روسای دانشگاه‌‌های آزاد اسلامی و علوم پزشکی شهید بهشتی و معاونانشان، فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان پیشوا تنظیم گردیده است.

حسین عباسی افزود: بر اساس این تفاهمنامه مالکیت بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی به همراه کلیه متعلقات و منضمات آن به دانشگاه علوم پزشکی واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: با این نقل و انتقال، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای تکمیل بیمارستان در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته و متعهد می‌گردد نسبت به پذیرش و آموزش بالینی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه‌های آزاد اسلامی به صورت رایگان اقدام نماید.

فرماندار اظهار داشت: شهرستان پیشوا در سال‌های گذشته  با در اختیار قرار دادن حدود  ۱۱۰ هکتار زمین برای تاسیس دانشگاه و ۳۳ هکتار برای تاسیس بیمارستان وظیفه خود را نسبت به این نهاد انجام داده است.

عباسی بیان کرد: اکنون که نبود بیمارستان به خصوص در زمان شیوع کرونا مشکلاتی را برای شهرستان ایجاد کرده، مردم از دانشگاه آزاد اسلامی انتظار دارند  با امضای تفاهم‌نامه دِین خود را به این منطقه ادا نماید.

وی تصریح کرد: با این اقدام، روند تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با سرعت هر چه تمام‌تر دنبال و این نیاز منطقه مرتفع می‌گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز