پیام دبیرکل تشکل جوانان "آتیه‌سازان کارمانیا" در پی ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی "شهید محسن فخری‌زاده" ‌‌

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۱:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۵۴۳۶
پیام دبیرکل تشکل جوانان آتیه‌سازان کارمانیا در پی ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی شهید محسن فخری‌زاده
‌‌
سعید موسوی سیرجانی دبیرکل تشکل مردم نهاد جوانان "آتیه‌سازان کارمانیا" در پی ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی "شهید دکتر محسن فخری‌زاده" پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن پیام بدین شرح است:

‌‌

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »

قرآن کریم (سوره آل عمران آیه ۱۶۹) درباره شهید و شهیدان می‌فرماید :

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند ، مُرده مپندار ، بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

ترور استاد محسن فخری‌زاده دانشمندان عالی‌رتبه بخش تحقیقات علمی ، پژوهشی و هسته‌ای کشور و عضو ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط مزدوران جنایتکار ، بار دیگر قلوب شکسته جوانان ملت ایران را به درد آورد.

بی‌شک پاداش معنوی این مقام بی‌نظیر و فداکار بخاطر ایثار و دستاوردهای علمی بزرگی که به جامعه ارائه داد ، مقام والای شهادت است.

اینجانب به‌همراه همگی جوانان و همیارانِ تشکل "آتیه‌سازان کارمانیا" ، فقدان این شهید معزز را به خانواده محترم او ، و به مقام معظم رهبری و جامعه‌ ی علمی و پژوهشی میهن پراقتدارمان و به‌همگی جوانان ، دانشجویان و همکاران و دوستان او تسلیت و شهادتش را تبریک می‌گوییم.

من ایمان دارم با همت و مقاومت و همیاری و تلاشهای کارآمد و دلسوزانه جوانان و مسئولین وطن‌پرست و متفکر کشور در راستای درهم شکستن تحریم‌ها و بحران‌ها و توسعه یافتگی میهن پراقتدار ایران در عرصه جهانی ، انتقام سخت و مُشت محکمی است بر دهان مستکبران و زورگویان جهانی (انگلیس ، امریکا و اسرائیل) ، و خون این شهید بزرگوار و سایر شهیدان جان‌عزیز از جمله شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به ثمر خواهد نشست.

تیم اقتصاد و ورزش « انجمن مردم نهاد جوانان "آتیه‌سازان کارمانیا" » به عشق و احترام به آرمانهای "شهید زنده حاج قاسم سلیمانی" با همیاری ورزشکاران و جوانان و پیشکسوتان نخبه و داوطلب ، با هدف توسعه اقتصاد و کارآفرینی در مسیر خیرخواهانه و بشردوستانه تاسیس و تشکیل شد ، و قاطعانه راه و آرمانهای این شهیدان (شهید زنده حاج قاسم سلیمانی و شهید زنده محسن فخری‌زاده) را ادامه خواهد داد...

 

سید سعید موسوی سیرجانی

موسس و دبیرکل تشکل "آتیه‌سازان کارمانیا"

۹/آذرماه/۹۹

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز