سجاد برنجی در گفتگو بابرنا خبر داد؛

۳۰ مورد بازرسی و نظارت بر اجرای طرح محدودیت های کرونایی/تعطیلی تهران باعث افزایش مراجعات به ادارات ملارد شده است

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۵۱:۱۹
کد خبر: ۱۰۹۶۳۵۶
۳۰ مورد بازرسی و نظارت بر اجرای طرح محدودیت های کرونایی/تعطیلی تهران باعث افزایش مراجعات به  ادارات ملارد شده است
سجاد برنجی در گفتگو با برنا گفت :تعطیلی تهران باعث افزایش مراجعات به ادارات ملارد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سجاد برنجی فرماندار ملارد در گفتگوی اختصاصی با برنا اظهار کرد: با پشت سر گذاشتن دوره محدودیت های کرونایی در هفته گذشته، اکنون آغاز دوره جدید و یا هفته دوم این محدودیت ها را در هفته جاری در پیش داریم.

برنجی افزود: این محدودیت ها شامل چند محور شد که یکی از محورهای مهم آن کاهش نیروهای اداری ، دستگاههای دولتی و نهادهای عمومی بود .

فرماندار ملارد یادآور شد: مجموعه فرمانداری طی ده روز گذشته نزدیک به ۳۰مورد بازرسی و سرکشی از ادارات را بعمل آورد که با همراهی  بخشدار، معاونین و مسئولین واحدهای فرمانداری صورت پذیرفت.

وی با اشاره به عملکرد ادارات در شرایط محدودیت های کرونایی در ملارد آنها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه عملکرد اکثر ادارات علی رغم محدویت ها مناسب و با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه بود ، و در این میان برخی از ادارات هم که نواقصی داشتند تذکرات شفاهی و کتبی در جهت اصلاح دریافت کردند.

سجاد برنجی با اعلام نارضایتی از شرایط موجود در هفته جاری عنوان کرد:  موضوعی که از ابتدای هفته شهرستان ملارد با آن مواجه و دچار مشکل شده ،عدم هماهنگی در تعطیلی شهرتهران و شهرستان ما می باشد که این تعطیلی  فرصت را برای ساکنین تهران که در ملارد ویا اطراف ملارد و صفادشت واحدهایی برای تفریح و ایام آخر هفته خود دارند ایجاد کرد تا به این بهانه به شهرستان ملارد سفر کنند.

 فرماندار ملارد ادامه داد: پیرو این موضوع اصناف و ادارات ملارد به جهت مراجعات برخی ازاین افراد در راستای اخذ انشعابات و یا مجوزهای قانونی پرتردد و منجر به ازدیاد جمعیت شده است.

 این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین برخی نهادها مانند شعبات تامین اجتماعی در شهرستانهایی همجوار مانند کرج تعطیل می باشد و همین امر موجب هدایت برخی افراد به سمت ملارد شده که در همین راستا مجددا درخواستی مبنی بر یکسان درنظر گرفتن شهرملارد با تهران ارائه کردیم تا از مشکلات بعدی جلوگیری بعمل آید .

 

نظر شما