دهیار شهرک دانش؛

افتتاح فاز اول تعریض پل شهید تولایی شهرستان قدس تا پایان سال/شهرک دانش تا کنون فوتی کرونا نداشته است

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۸:۰۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۹۶۹۲۳
افتتاح فاز اول تعریض پل شهید تولایی شهرستان قدس تا پایان سال/شهرک دانش تا کنون فوتی کرونا نداشته است
سیداسماعیل موسوی دهیار شهرک دانش در گفتگویی با برنا از افتتاح افتتاح فاز اول تعریض پل شهید تولایی شهرستان قدس در ماههای آتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سیداسماعیل موسوی دهیار شهرک دانش در گفتگویی با برنا با اشاره به تعریض پل شهید تولایی اظهار کرد : این پروژه در هفته وحدت استارت خورد و تمام سعی ما براین است در دهه فجر یا تا پایان سال این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: تعریض طرح شهید تولایی یکی از خواسته های به حق مردم شهرک دانش است که به دلایلی این پروژه سالها بود اجرا و به ثمر نمی رسید خداروشکر با خدمت دوساله دهیاری و کمک مسئولین و یک تشکر ویژه از فرماندار شهرستان قدس می کنم و معاونت ، بخشدار و مدیرعامل راه آهن و اعضای شورای شهرک دانش که در این امر یاری کردند تا این پروژه به سرانجام برسد.

موسوی ادامه داد: متاسفانه هر دوماه یک بار به علت تردد غیر اصولی افرادی جان خود را از دست دادند و امیدواریم با تعریض پل شهید تولایی و پیاده راهی که برای عابران در نظر گرفتیم  به زودی مشکلات موجود بر طرف شود‌.

وی با اشاره به اینکه شهرک دانش یکی از شهرک های صنعتی شهرقدس و با وجود اینکه دارای چندین شرکت های  مختلف است ، تصریح کرد: با انجام اقدامات لازم و تعریض پل زیرگذر شهید تولایی تنها راه و مسیر دسترسی کمربندی شهریار به بزرگراه که با تردد ۱۳ هزار خودرو در روز و با مشکل ترافیکی بزرگ مواجه است ، حل شود و هرچه در توان داریم برای تامین خواسته ها و مشکلات مردم استفاده کنیم.

وی اضافه کرد :شهرک دانش 5 هزار جمعیت دارد اما جمعیت شناور در روز بالای 20 هزار نفر است.

موسوی افزود: شهرک دانش از زمان پیداش کرونا حتی یک فوتی هم نداشت مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند وضعیت اینجا حاد نیست و ما هم ماسک و مواد ضدعفونی در اختیار آنها قرار دادیم.

دهیار شهرک اندیشه گفت: از لحاظ سرانه ورزشی  مطلوب است یک سالن ،زمین چمن مصنوعی و یک پارک خطی برای پیاده روی صبحگاهی داریم.

وی در پایان گفت : خوشحال هستم به وعده ای که به مردم داده بودیم عملی کردیم از جمله تعریض پل شهید تولایی، افتتاح ساختمان جدید دهیاری ، احداث درمانگاه و احداث آتش نشانی که 30درصد کار انجام شد که بلافاصله بعد تعویض پل شهید تولایی استارت آن را خواهیم زد تا به افتتاح برسد.

 

نظر شما