نایب رئیس بانوان هیات ورزشهای همگانی استان تهران؛

خانه را باید به باشگاه تبدیل کنیم

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۸:۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۰۹۷۰۵۲
خانه را باید به باشگاه تبدیل کنیم
معدنی پور نایب رئیس بانوان هیات همگانی استان تهران گفت: در این شرایط برای بانوان باید خانه ها را به باشگاه تبدیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نرگس معدنی پور گفت: با توجه به آنکه بار اصلی مسئولیت های خانه بر دوش بانوان هست لذا ضرورت فعالیت بدنی در بانوان باید پر رنگ تر و مهم تر باشد. به همین دلیل باید برنامه ریزی هایی انجام شود که بانوان روزانه  در خانه با ابزارهای موجود  بتوانند به فعالیت بدنی مناسب بپردازند.

نایب رییس بانوان با اشاره به فقر حرکتی در بانوان تاکید کرد: با توجه به فقر حرکتی که این روزها گریبان بانوان ما را گرفته است هیات استان تصمیم گرفت با برنامه ریزی های مناسب در این شرایط کرونا ورزش در خانه را راه اندازی کند.  همچنین افزایش دانش حرکتی، نهادینه کردن ورزش در خانواده، توسعه ورزش در بین گروههای خاص بویژه کودکان و سالمندان و معلولین، ایجاد و گسترش شبکه های اجتماعی، راه اندازی کمیته زن در خانواده، تعامل و همکاری با دستگاهها و سازمانهای همسو در توسعه ورزش همگانی و تلاش برای جلب مشارکتهای مردمی از مهمترین اهداف مدنظر هیات ورزش های همگانی استان تهران می باشد.

وی افزود: ورزش بانوان نقش اساسی دارد چرا که ورزش مادران در خانه باعث ایجاد ورزش و شور و نشاط در بین اعضای خانواده می شود به نوعی مادران الگوهای خانواده هستند.

معدنی پور در انتها خاطر نشان کرد: ما در این مدت دوره های اموزشی و کارگاهای انلاین تئوری برگزار کردیم که نه تنها بانوان استان تهران را پوشش دادیم بلکه بانوان کل کشور میتوانستند در دوره ها آنلاین شرکت کرده و در این شرایط بتوانیم تحرک و نشاط را به بانوان برگردانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز