استاندار تهران:

"طرح شهید سلیمانی" با هدف بیماریابی/ تست سریع و قرنطینه مبتلایان به کرونا در استان تهران اجرایی می شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۰:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۷۰۷۶
طرح شهید سلیمانی با هدف بیماریابی/ تست سریع و قرنطینه مبتلایان به کرونا در استان تهران اجرایی می شود
استاندار تهران از اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف بیماریابی، تست سریع و قرنطینه مبتلایان به کرونا در استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه فرمانداران استان تهران و فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه طرح بسیج محله محور باید با بهره گیری از همه ظرفیت ها عملیاتی شود اظهار داشت: باید همه ظرفیت ها را در اجرای این طرح بکار بگیریم و نگاهی اساسی به زیرساخت ها داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در جلسه امروز فرمانداران گزارشات خوبی ارائه کردند، طرح بررسی و ارزیابی شده و در جهت تامین اهداف آن باید حرکت کنیم؛ هدف اصلی طرح بهره گیری از ظرفیت ها و مشارکت ها در شناسایی افراد بیمار و قرنطینه آنها است؛ از اینرو باید در کنار آن توسعه خدمات سرپایی و مراکز بستری را مورد توجه قرار دهیم.

استاندار تهران افزود: سیر نزولی پذیرش بیمارستانی را شاهد هستیم که این موضوع باید تداوم پیدا کند، درست نیست که همه جا را تعطیل کنیم و تعداد بیماران پایین بیاید بلکه باید فعالیت ادامه داشته باشد و با افزایش آگاهی و شناسایی بیماران بتوانیم مدیریت این بیماری را محقق کنیم،  از این پس جلسات با فرمانداران به صورت هفتگی و به تناوب برگزار خواهد شد.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: هدف اصلی از اجرای طرح شهید سلیمانی بیماریابی و تست سریع و قرنطینه مبتلایان به کووید ۱۹ است و راهبرد این طرح ردیابی سریع و قرنطینه سازی مبتلایان در استان است.

 

نظر شما