تقدیر امین بابایی بخشدار کهریزک از شهردار باقرشهر

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۸:۵۳:۱۶
کد خبر: ۱۰۹۷۰۸۷
تقدیر امین بابایی بخشدار کهریزک از شهردار باقرشهر
امین بابایی گفت: کسب مقام برتر توسط شهرداری باقرشهر در بین ۴۲ شهرداری استان تهران مایه مباهات و افتخار است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ امین بابایی بخشدار کهریزک در مراسم بازدید از پروژه های در حال ساخت شهرداری باقرشهر از زحمات جانانه سعید استادفرج شهردار باقرشهر تقدیر کرد و گفت: الحق و الانصاف هم با دقت نظر و هم تجربه ارزشمند سه دهه مدیریتی ایشان در سطح شهر باقرشهر به همراه کادر علمی و فنی شهرداری توفیقات شایسته‌ای را نصیب شهر و شهروندان نموده است.

وی ادامه داد: مایه مباهات و بالندگی است که در سطح بخش کهریزک این رشد و توانایی باعث عزت مندی و نگاه موثر مدیریتی در شهرستان گردیده است.

بابایی در ادامه بیان کرد : کسب رتبه برتر در میان ۴۲ شهرداری استان تهران که گاها  ظرفیتهای بسیار کلانی را دارند، نشان از  خدمات شبانه روزی و تلاش های گسترده و عظیم در حوزه های اجتماعی، عمرانی ، فرهنگی و آموزشی است که اینجانب شخصاً به آن میبالم .

وی ادامه داد: پس از کسب رتبه برتر و فاصله امتیازی بسیار با شهرداری های دیگر، به رسم ادب و اجرای این سنت حسنه به تاسی از فرمایشات بزرگان و رهروی راه عزیزان برخود لازم دانستم ضمن حضور از تلاشهای بی شائبه سعید استادفرج که در فرایند ارزیابی عملکرد دستگاه های اداری و اجرایی استان خوش درخشیده اند تبریک گفته و قدردان ایشان و همکاران شاغل در مجموعه شهرداری باشم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم؛ با اهدای  تابلو فرش نفیس مزین به آیات الهی و لوح تقدیر از سعید استادفرج قدردانی به عمل آمد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز