تهیه و تحویل ۲۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت / ۵۰ سبد کالا میان بیماران صعب العلاج توزیع شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۹۷۵۹۰
تهیه و تحویل ۲۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت / ۵۰ سبد کالا میان بیماران صعب العلاج توزیع شد
رئیس کمیته امداد صباشهر، شاهد شهر و فردوسیه از تهیه و تحویل ۲۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمدرضا سرحسابی با بیان اینکه هم اکنون ۷۰۰ دانش آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد در صباشهر،شاهد شهر و فردوسیه بهره مند هستند،گفت: در سال تحصیلی جدید ۵۰۰ خانواده برای تهیه تبلت به این نهاد اعلام نیاز کردند.

وی افزود: تاکنون با کمک خیران ۲۰ تبلت تهیه و به دانش آموزان تحت حمایت نیازمند به لوازم الکترونیکی جهت بهره مندی از تحصیل از طریق شبکه های آموزش مجازی تحویل شده است.

سرحسابی با اشاره به واریز کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان تحت حمایت، بیان کرد: از ابتدای سال تحصیلی کمک هزینه تحصیلی برای ۳۵۰ دانش آموز واریز شده و برای سایر دانش آموزان نیز پس از تأمین اعتبار واریز خواهد شد.

رئیس کمیته امداد صباشهر،شاهدشهر و فردوسیه،ادامه داد: ۲۰۰ بسته لوازم التحریز نیز میان دانش آموزان تحت حمایت این نهاد با کمک خیّران تهیه و توزیع شده است.

وی در ادامه به اجرای طرح مفتاح الجنه اشاره و عنوان کرد: با حضور کشاورز، مسئول هیأت عامل مرکز نیکوکاری بانوان نائبین زهرا (س ) صباشهر با دو خانواده تحت حمایت با هدف بررسی مشکلات این خانواده ها دیدار شد.

سرحسابی، افزود: تأمین کمک هزینه ویعه مسکن برای یکی از این خانواده ها در دستور کار کمیته امداد صباشهر،شاهد شهر و فردوسیه قرار گرفت و با اهداء سبد غذایی و بهداشتی از این دو خانواده دلجویی شد.

رئیس کمیته امداد صباشهر،شاهدشهر و فردوسیه همچنین به توزیع ۵۰ سبد غذایی به ارزش هر سبد ۳۰۰ هزار تومان میان بیماران صعب العلاج ،اشاره کرد و گفت: این تعداد  سبد غذایی در جهت رفاه حال مددجویان و پرهیز از پرداخت هزینه های ایاب و ذهاب و رعایت پروتکل های بهداشتی جلوگیری از ویروس کرونا در درب منزل به این گروه از جانعه هدف تحت حمایت، اهداء شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز