سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی لوکزامبورگ در گفتگو با برنا؛

انحلال تیم ملی فوتبال ساحلی آلمان با تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور/بی توجهی مسئولان فدراسیون آلمان فوتبال ساحلی را به کام مرگ فرو خواهد برد

۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۰۷:۵۴
کد خبر: ۱۰۹۸۲۴۲
انحلال تیم ملی فوتبال ساحلی آلمان با تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور/بی توجهی مسئولان فدراسیون آلمان فوتبال ساحلی را به کام مرگ فرو خواهد برد
دکتر گابریل محققی در گفتگویی با برنا از انحلال تیم ملی فوتبال ساحلی آلمان با تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور اظهار تاسف کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ؛  کارشناس فوتبال ساحلی اروپا، و سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال ساحلی لوکزامبورگ در گفتگویی با برنا در خصوص انحلال تیم ملی فوتبال ساحلی آلمان اظهار کرد: طبق نامه ای که از طرف رییس فدراسیون آلمان امروز به باشگاه ارائه شد، تصمیم گرفته شد که تیم فوتبال ساحلی آلمان منحل شود و متاسفانه بدون هماهنگی با روسا و مسوولین باشگاه ها، این تصمیم در خود فدراسیون آلمان گرفته شد.

وی در خصوص متن نامه فدراسیون آلمان گفت : جلسه ای که در چهارم دسامبر 2020 در فدراسیون فوتبال آلمان برگزار شد، تصمیم گرفته شد که از سال 2021 تیم ملی فوتبال ساحلی آلمان در هیچ مسابقه ای حضور پیدا نکند و منحل  شود، در متن نامه که با امضاء لیون ریس است، نوشته شده که متاثر هستند اما این تصمیم گرفته شده و برای باشگاهها ارسال شده است  و در سایت خود فدراسیون فوتبال آلمان نیز این خبر درج شده است .

دکتر محققی افزود: این تصمیم در حالی در فدراسیون اتخاذ شد که هرتیمی در تیم ملی چند بازیکن دارد و تیم ملی یک سوی موفقیت فوتبال ساحلی آلمان و باشگاه ها و خود کشور است و این تصمیم همه را شوکه کرده است و بسیار تصمیم عجیبی است چون جام جهانی نزدیک است، و آلمان در مقدماتی جام جهانی حضور دارد و در دور مقدماتی اروپاست، تا کنون در 4 سال گذشته هزینه میلیونی برای تیم ملی فوتبال ساحلی آلمان شده و این تصمیم ناگهانی همه را متعجب کرده است.

او اظهار کرد، من تنها مربی آلمانی هستم که بیرون از  آلمان به مربیگری فوتبال ساحلی در رده ملی مشغول فعالیت هستم و ما حتی تصمیم به برگزاری اردوی سه روزه با تیم ملی فوتبال آلمان در زمین مونستر گرفتیم  و برنامه ریزی های آن در دست انجام بود که با مطرح شدن این موضوع این اردو نیز کنسل شد.

این کارشناس فوتبال ساحلی اروپا اضافه کرد :صدرصد راه حلی بهتری برای عدم انحلال تیم ملی ساحلی آلمان وجود دارد و مسلما بازیکن های ملی پوش ضربه می خورند و امکان این بود در سالهای آینده از تیم ما بازیکنان ملی پوش آلمانی حضور پیدا می کردند و یک انگیزه ای برای بازیکنان ما بود، از این بابت بسیار متاثر هستم.

وی ادامه داد: برای تیم ملی ساحلی آلمان سرمایه گذاری خوبی شد و همین باعث تعجب است که آلمانی ها کاری را نصف و نیمه انجام دهند شاید مشکلی در خود فدراسیون باشد و من هم نمی توانم طبق شنیده ها صحبت کنم باید در جلسه فوری که در فدراسیون یا بصورت آنلاین ( بخاطر کوید 19) گذاشته می شود ببینیم که شرایط از چه قرار است و مشکل چیست؟

او در خصوص مربی گری خود در تیم ملی فوتبال ساحلی آلمان و شرایط حال حاضر گفت:  بنده علاقه ی زیادی داشتم که با تیم فوتبال ساحلی آلمان کار کنم و باعث افتخار من است اما من با فدراسیون فوتبال لوکزامبورگ قرار داد دارم، هرچند یک زمان کوتاه به عنوان مدیر با تیم آلمان کار کردم ولی در حال حاضر مسئولیت سختی در تیم لوکزامبورگ دارم و برنامه ریزی های خوب و طولانی مدتی برای آن تیم انجام داده ام و  البته همیشه در کنار تیم ملی آلمان هستم و هر کمک و بحث کارشناسی باشد انجام میدهم.

وی در پاسخ به خبرنگار برنا درخصوص راهکار منحل نشدن تیم ملی ساحلی آلمان گفت : اگر مسئله هزینه ها باشد می شود این هزینه ها را کاهش داد، تعداد اردوها و تورنمت ها را کمتر کرد، مربی خارجی را برکنار کرد و مربی داخلی گذاشت بالاخره شرایطی می توان مهیا کرد که هزینه ها کاهش یابد و مجبور نباشند تیم ملی را منحل کنند و اگر بحث مدیریتی باشد ما در خود لیگ در بین باشگاه ها مدیران خوب و قوی ای داریم که می توانند تیم را هدایت کنند و مسئولیت را بر عهده بگیرند و کار انجام دهند. این امکان وجود دارد که شرایط  به گونه ای مهیا شود که تیم حضور کمتری داشته باشد، منحل کردن تیم  یعنی از بین رفتن و این ضربه سختی برای فوتبال ساحلی آلمان است.

محققی خاطر نشان کرد : امیدوار هستم طبق جلساتی که در آینده گذاشته می شود  تجدید نظر و تغییری ایجاد شود که تیم ملی ساحلی آلمان در بازی ها حضور داشته باشد، البته تصمیم فدراسیون تصمیمی نیست که به این راحتی تغییر کند اما  باشگاه ها باید به فدراسیون فشاری وارد کنند که تیم ملی منحل نشود و  بتواند در مسابقات فوتبال ساحلی سال ۲۰۲۱ حضور داشته باشد.

وی در خصوص شرایط تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر تصریح کرد: سال 2020 برای تیم رئال مونستر سال فوق العاده ای بود،  از قهرمانی در هلند گرفته تا تورنمنت دوسلدورف، سومی در فوتبال ساحلی اروپا و مقام سوم بازیهای لیگ بوندس لیگا آلمان، در کل علی رغم شیوع وجود ویروس کرونا سال بسیار خوبی برای باشگاه بود.

 

111

67777

 

 

index

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز