رنگ شهرستان پردیس از نارنجی به زرد تغییر پیدا کرد

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۷:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۸۴۲۷
رنگ شهرستان پردیس از نارنجی به زرد تغییر پیدا کرد
طبق اطلاعیه فرمانداری شهرستان پردیس وضعیت این شهر از نارنجی به زرد تغیر پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ بنابر آمار رسمی منتشر شده از سوی وزارت بهداشت، آخرین وضعیت کرونا در شهرستان پردیس، به رنگ زرد اعلام شده و بر اساس آخرین اطلاعیه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، محدودیت های پیش بینی شده برای فعالیت اصناف، مشاغل و سایرفعالیت ها، متناسب با وضعیت جدید اعلامی شهرها (قرمز، نارنجی و یا زرد) اعمال می شود.

بر این اساس از امروز شنبه مورخ 15آذرماه99 علاوه بر مشاغل گروه یک و 2 مشاغل گروه 3 نیز می توانند فعالیت خود را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی در شهرستان پردیس آغاز نمایند.

مشاغل گروه 3 عبارتند از: پاساژهای سرپوشیده، مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبان سراها، آموزشگاه ها و کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه ها و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی .

لازم به ذکر است که تغییر شرایط شهرهای مختلف، به منزله عادی شدن وضعیت نبوده و برآوردهای علمی و تخصصی، براین واقعیت تاکید دارند که شرایط کنونی، کاملاً شکننده بوده و با کمترین سستی و سهل انگاری در اجرای دستورالعمل ها، مجدداً به حالت نامطلوب قبلی بازخواهد گشت و درآن صورت، اعلام مجدد وضعیت قرمز و نارنجی در سطح شهرستان و اجرای کامل محدودیت ها و تحمل دشواری های ناشی از آن برای عموم مردم اجتناب ناپذیر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز