اجرای پروژه هدایت آبهای سطحی معضل ۳۰ ساله آبگرفتگی معابر قدس مرتفع گردید

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۲:۳۸
کد خبر: ۱۰۹۸۶۶۹
اجرای پروژه هدایت آبهای سطحی معضل ۳۰ ساله آبگرفتگی معابر قدس مرتفع گردید
نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: با اجرای پروژه هدایت آبهای سطحی معضل ۳۰ ساله آبگرفتگی معابر قدس مرتفع گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس ابوطالب آذربرا در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس که با حضور شهردار برگزار شد، گفت: با اجرای پروژه های هدایت آبهای سطحی مشکل آبگرفتگی معابر اصلی، مرکزی و زیر پل های ورودی و خروجی شهر مرتفع شده است.

وی افزود: امید است با ادامه این روند سال گذشته نقاط باقیمانده که آبگرفتگی جزیی دارند نیز مرتفع گردد.

وی در ادامه و با اشاره به مشکل آب های سطحی افزود:  وضعیت آب های سطحی در شهر همواره با چالش اساسی مواجه بود که بر طبق این مشکل و خواسته مردم برنامه هدایت آب های سطحی شهر را اجرایی شد و در سال ۱۳۹۷ مرحله اول  آن به بهره برداری رسید که از لوله های «جی. آر. پی» در  انتهای خیابان عالمی و جانبازان که به بلوار نسترن متصل می شد، استفاده شد و در این راستا تمام مجموعه آب های سطحی را توسط این لوله ها از زیر خیابان ها به شبکه فاضلاب انتقال یافت و مشکل آن نقطه از شهر تقریبا رفع شد.

وی ادامه داد: پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در محدوده خیابان هجرت ششم، خیابان طالقانی، خیابان آزادی، بلوار امام خمینی(ره) تا تقاطع انقلاب با استفاده از لوله‌های کاروگیت  به اتمام رسید و فاز سوم این طرح نیز در حد فاصل میدان مصلی، خیابان آزادی، خیابان بهشتی تا تقاطع گودرزی می باشد که شایسته بهترین تقدیر و تشکر از شهردار و پرسنل خدوم شهرداری می باشد.

مهندس ابوطالب آذربرا  در ادامه به تعریض فاز اول ورودی خیابان صاحب الزمان از میدان آزادی، اظهار داشت: این تعریض بسیار خوب اجرا شده و یک پارک لچکی کوچک نیز ایجاد شد که امیدواریم با تعریض بخش دوم نیز به صورت کامل شاهد رفع گره ترافیکی این منطقه باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز