خدمتی دیگر از مدیریت شهری برای جوانان شهرقدس؛

بهره برداری از سالن ورزشی چندمنظوره منطقه یک

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۹۸۷۲۹
بهره برداری از سالن ورزشی چندمنظوره منطقه یک
شهردار قدس از اتمام مراحل نهایی و تکمیل پروژه احداث سالن ورزشی منطقه یک شهرقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس مسعود مختاری با اعلام این خبر اظهار داشت: نوجوانان و جوانان سرمایه و آینده سازان یک شهر هستند و باید توجه ویژه ای به امور تفریحی و اوقات فراغت آنها داشت. با توجه به فرموده مقام معظم رهبری که به سه اصل تحصیل، تهذیب و ورزش برای نوجوانان و جوانان ‌ تاکید مداوم دارند، مجموعه مدیریت شهری در دوره پنجم افزایش سرانه های ورزشی را با احداث و تجهیز سالن ها و زمین های ورزشی و بازسازی اماکن سابق در دستور کار قرار داده است.

شهردار قدس افزود: در همین راستا سالن ورزشی چندمنظوره منطقه یک با هدف ارتقای سرانه های ورزشی در ماه‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید. با افتتاح این پروژه، نوجوانان و جوانان شهرقدس، امکان دسترسی بیشتری به فضاهای ورزشی خواهند داشت و سرانه اماکن ورزشی نیز در شهرستان ارتقا خواهد یافت.

مهندس مختاری در تشریح جزئیات این پروژه عنوان کرد: سالن ورزشی چندمنظوره منطقه یک با مساحت ۸۷۰ مترمربع با ظرفیت ۳۰۰ نفر تماشاگر، دارای بنای ساختمان اداری به مساحت ۵۴۰ مترمربع در دو طبقه، و قسمت های ورزشی شامل سالن بسکتبال، والیبال، فوتسال، اتاق مربیان، اتاق کنترل رختکن، اتاق کمک های اولیه، اتاق اداری، و قسمت‌های دیگری نظیر کافه تریا، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و... را در دو بخش سوله ورزشی دارا می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز