امروز فضای مجازی دغدغه جدی مقام معظم رهبری است

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۳:۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۰۹۸۸۵۶
امروز فضای مجازی دغدغه جدی مقام معظم رهبری است
جلسه کارگره فضای مجازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر گزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام سید محسن محمودی در جلسه کارگروه فضای مجازی دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین گفت: فضای مجازی، فضای مهمی است و باید در تولید محتوا وحدت و همدلی داشته باشیم و از ظرفیت های هم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: باید تولید محتوا در فضای مجازی، جذاب باشد و باید مسیر انقلاب آنچه که هست به صورت جذاب برای اقشار مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان تبیین شود.

حجه الاسلام محمودی با اشاره به آموزش مجازی دانش آموزان در سال تحصیلی تصریح کرد: امروز شبکه شاد آموزش و پرورش یک ظرفیت کم نظیر است و باید در این راستا، سواد رسانه ای به والدین آموزش داده شود.

ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص نقاط ضعف و قوت فضای مجازی نیز گفت: امروز فضای مجازی دغدغه جدی مقام معظم رهبری است و در این راستا باید در راه تعالی ارزش های انقلاب اسلامی از این ظرفیت استفاده کرد، فضای مجازی یک جنگ تمام عیار است و پراکندگی و تشتت در این عرصه به جبهه انقلاب ضربه می زند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران در پایان بیان داشت: در حوزه فضای مجازی، فعالان شهرستان ورامین می توانند در نوآوری و تولید خلاقانه به کشور الگو ارایه کنند.

 

نظر شما