معاون استاندار تهران خطاب به شهرداران؛

برای شهرها افق و چشم انداز زیبا پیش بینی کنید

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۸:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۹۵۹۱
برای شهرها افق و چشم انداز زیبا پیش بینی کنید
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بر ترسیم چشم انداز و افق آینده بر شهرها تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنید تا برای اداره شهرها افق آینده و چشم انداز تعریف کنید.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ عبدالرضا چراغعلی در جلسه هم اندیشی شهردار و اعضای شورای شهر شاهد شهر با اشاره به اینکه برای شهرها چشم انداز رویایی تعریف کنید، با ترسیم چشم انداز موثر می توانید مردم را به آینده امیدوار کنید اظهار داشت: بلندپروازی برای آینده یک شهر هیچ ایرادی ندارد، چراکه اگر این هدف گذاری ها صورت نگیرد، باید گفت که شهرداری و اعضای شورای شهر دچار روزمرگی شده اند.

وی خطاب به شهرداران ادامه داد: در این شرایط سخت کرونا، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و تحریم های به وجود آمده شهرداری ها جزو نهادهایی هستند که می توانند با فعالیت هایشان مردم را به آینده امیدوار کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر و شهردار باید همدلی و وفاق را به مردم نشان دهند بیان کرد: تلاش کنید تا در اندک زمان باقی مانده تا پایان دوره شورای شهر و شهردار همدلی خود را به مردم نشان دهید، چرا که مردم این احترام را می بینند و به یادشان می ماند.

چراغعلی تصریح کرد: این همدلی باید در کنار تفاوت نظرهایی که دارید، به مردم نشان داده شود و البته اگر این اختلاف نظرها نباشد، باید به کار آن اعضای شورای شهر و شهردار شک کرد؛ هر شهر در کنار شهرت معنوی که دارد باید به یک موضوعی دیگر شهرت داشته باشد و مسئولین نیز باید در جهت تحقق آن حرکت کنند.

وی افزود: در حوزه پارک بانوان در این شهر کار خوبی صورت گرفته است و این می تواند برای شما مانور خوبی باشد تا بتوانید آن را توسعه دهید؛ شما می توانید نتیجه بسیاری از کارهای خود را در شهرهای کوچک تر ببینید و یا اینکه سیاست گذاری در این شهر آسان تر است، در حالی که در شهرهای بزرگ تصمیم گیری برای شهر در دست خود افراد نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر و شهردار تعامل را با استانداری را حفظ کنند اظهار داشت: انتظار داریم اگر می خواهید تصمیمی را بگیرید که در آن تردید دارید، می توانید از نظرات افراد حاضر در استانداری هم کمک بگیرید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز