آذربرا؛

نامگذاری اماکن عمومی می تواند ترویج دهنده فرهنگ و هنر در جامعه باشد

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۱:۴۶:۰۶
کد خبر: ۱۱۰۰۳۰۷
نامگذاری اماکن عمومی  می تواند ترویج دهنده فرهنگ و هنر در جامعه باشد
رئیس شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرقدس گفت : یکی از اقداماتی که می تواند ترویج دهنده فرهنگ و هنر در جامعه باشد نامگذاری اماکن عمومی با مفاهیم و نام شخصیت های فرهنگی و هنری می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در سومین جلسه شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرقدس در سال ۹۹ نامگذاری یک بوستان با عنوان فرهنگ و هنر و ساخت تندیس یکی از هنرمندان بومی در همان محل و نامگذاری یک معبر در بلوار امامزاده به نام ریحانه و همچنین معبر دیگری واقع خیابان شهید قربانی به نام نرگس تصویب گردید.

مهندس ابوطالب آذربرا، رئیس شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرقدس در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت حوزه فرهنگ و هنر و ارج نهادن به جایگاه برجسته هنرمندان، گفت: یکی از اقداماتی که می تواند ترویج دهنده فرهنگ و هنر در جامعه باشد نامگذاری اماکن عمومی با مفاهیم و نام شخصیت های فرهنگی و هنری می باشد.

وی در ادامه از نامگذاری یک بوستان واقع در بلوار ۳۰ متری شورا به نام بوستان فرهنگ و هنر و همچنین نامگذاری ۲ معبر به نام های ریحانه و نرگس به ترتیب در بلوارهای امامزاده و شهید قربانی  خبر داد و عنوان کرد:  مقرر شد در جلسه آتی شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی یک معبر اصلی به نام شهید فخری زاده  در دستور کار قرار گیرد.

 

نظر شما