حجت الاسلام محمودی:

ورامین در پاسداری از ارزش های انقلاب سرآمد است/ مراسم میدانی بزرگداشت ایام الله بدل و جایگزین ندارد

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۰۱۱۳۶
ورامین در پاسداری از ارزش های انقلاب سرآمد است/ مراسم میدانی بزرگداشت ایام الله بدل و جایگزین ندارد
جلسه کارگروه فضاسازی و مدیریت شهری دهه فجر ورامین با حضور حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سید رضا احمدی رییس شورای اسلامی، دهقان شهردار و معاونین شهرداری ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین دهقان شهردار ورامین در این جلسه با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت خواهد بود به همین خاطر موضوع تبلیغات و تزئینات شهری در ایام الله دهه بصیرت و دهه فجر بسیار مهم بوده که در این راستا مجموعه شهرداری، طرح هایی را پیش بینی کرده که در زمان مقتضی عملیاتی خواهد شد.

وی گفت: باید سعی کنیم فضاسازی شهر ورامین در مراسم و برنامه های ملی و انقلابی که در تهران و کشور نمونه است در برگزاری مراسم دهه بصیرت و دهه فجر با کار جهادی ایده آل شود.

دهقان در پایان بیان داشت: پیشنهاد تشکیل کار گروه فرهنگی در فضاسازی شهری داده شده که از نخبگان و دلسوزان عرصه فرهنگ در این کارگروه استفاده خواهد شد تا تصمیمات بهتری در حوزه تزیینات و فضاسازی شهری گرفته شود.

حجت الاسلام محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه کارگروه فضاسازی و مدیریت شهری دهه فجر ورامین گفت:یکی بازوان مراسم ملی و مذهبی در شهرستان ورامین، مجموعه شهرداری است.

وی ادامه داد: پخش مستند جاذبه های شهرستان ورامین از شبکه مستند سیما و بازسازی مسجد جامع و اطراف آن از اقدامات خوب شهرداری ورامین بوده است.

محمودی کار میدانی در حوزه مراسم را مهم دانست و بیان داشت: امسال شیوع ویروس کرونا، مراسم و برنامه های انقلاب را تحت تاثیر قرار داده و باید دنبال کار جدید باشیم ولی حتما کار میدانی باید صورت گیرد چرا که کار میدانی، بدل و جایگزین ندارد لذا کار میدانی باید پیش بینی گردد که البته بخشی از خلأ کار میدانی را باید با تبلیغات محیطی می‌توان جبران کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص تشکیل اتاق فکر و مشورت برای مراسم  برنامه های فرهنگی شهرستان اظهار داشت:باید با حضور صاحب نظران و طراحان، اتاق فکر و مشورتی تشکیل گردد و  اگر پیشنهادی مطرح می گردد انتظار این است که عملیاتی شود و بدانیم که دشمن حوزه فرهنگ را نشانه گرفته است و نباید غافل شویم.

امام جمعه موقت ورامین در پایان بیان داشت: ورامین از دیرباز در دینداری و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی سرآمد بوده و این ویژگی ممتاز ورامین نسبت به شهرهای دیگر پیش و پس از انقلاب  است.

سید رضا احمدی رئیس شورای اسلامی شهر ورامین نیز در این جلسه گفت:تاثیر فضای مجازی خوب است اما در کنار کار میدانی تاثیر دارد و باید در حوزه مراسم به دنبال اقدامات خلاقانه و جدید در تبلیغات باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز