شهردار قدس:

احداث شبکه هدایت آب های سطحی از پروژه های زیربنایی و ماندگار شهرقدس است

۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۰۳:۳۳
کد خبر: ۱۱۰۱۵۷۳
احداث شبکه هدایت آب های سطحی از پروژه های زیربنایی و ماندگار شهرقدس است
شهردار قدس از اتمام مراحل نهایی پروژه جمع آوری و هدایت آب های سطحی در خیابان‌های شهید باهنر، شهید عالمی، وحدت، زیرگذر الوند و... خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مختاری با تاکید بر لزوم اجرای پروژه جمع آوری و هدایت آب های سطحی در شهرقدس با هدف رفع آبگرفتگی احتمالی در مواقع بارش های شدید، گفت: افزایش کیفیت زندگی شهروندان یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها بوده که ساماندهی معابر شهری یکی از ملاک های مهم رضایتمندی شهروندان از خدمات شهرداری می باشد. بر همین اساس، شبکه هدایت آب های سطحی با هدف سهولت در عبور و مرور، ارتقای سطح ایمنی معابر و مدیریت بهنگام بحران در شرایط جوی نامناسب از پروژه‌های مهم شهرداری محسوب می‌شود.

شهردار قدس افزود: حتما شهروندان عزیز به خاطر دارند در سال‌های اخیر بعضی از نقاط سطح شهر، با بارش باران دچار آبگرفتگی شدید می‌شد و گذر از آن معابر عملا غیرممکن بود و مشکلات زیادی برای عبور و مرور به همراه داشت. شهرداری قدس با شناسایی این نقاط، طبق اولویت، اقدام به احداث شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی در این معابر نموده است.

وی ادامه داد: با تخصیص اعتبارات لازم از سوی اعضای محترم شورای شهر و تلاش پرسنل معاونت امور زیربنایی و ترافیک و همکاری عوامل خدمات شهری، در حال حاضر مشکل آبگرفتگی در تعداد زیادی از نقاط شهر مرتفع گردیده و در روزهای بارانی عبور و مرور شهروندان دچار خلل جدی نمی‌شود، لکن تا رسیدن به نقطه ایده‌آل و تکمیل شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی در تمامی نقاط سطح شهر فاصله داریم.

مهندس مختاری به پروژه های اجراشده در سال جاری پرداخت و تصریح کرد: احداث شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی در خیابان شهید عالمی، زیرگذر الوند و خیابان باهنر با استفاده از لوله های کاروگیت به اتمام رسیده و در خیابان وحدت و... در حال اجراست که در ماه‌های آینده تکمیل می‌شود.  

وی در پایان سخنان خود از احداث شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی به عنوان یک خدمت زیربنایی و ماندگار در شهرقدس یاد کرد و اظهار داشت: پس از اتمام مراحل نهایی این پروژه در نقاط حساس شهر، معابر فرعی نیز در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت و تمامی نقاط آبگیر سطح شهر از این امکان بهره‌مند خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز