ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان در بودجه نویسی

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۷:۴۷
کد خبر: ۱۱۰۳۴۶۶
ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان در بودجه نویسی
نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان در بودجه نویسی، ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس ابوطالب آذربرا در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس ضمن تبریک هفته پژوهش، گفت: این هفته را به پژوهشگران و نخبگان که رشد و تعالی کشور را مدیون آنها هستیم، تبریک می گویم.

وی افزود: تاثیر نخبگان به حدی است که دشمنان تاب نمی آورند و گهگاه دست به ترور نخبگان و پژوهشگران برتر این آب و خاک می زنند.

مهندس آذربرا اظهار داشت: با توجه به نزدیکی فصل بودجه نویسی، می توان از ظرفیت و پتانسیل نخبگان علمی در زمینه های گوناگون در بودجه نویسی استفاده کرد.

وی بیان کرد:  بهره گیری از تجربه و خرد جمعی افراد برای هر عرصه ای مفید است و در مدیریت شهری این موضوع از اهمیت خاصی برخورد دار است تا اینکه در برابر گستردگی خدمات از نظرات افراد زیادی استفاده شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس افزود: نظرات و مشاوره نخبگان هر منطقه باید در مدیریت شهری و پیشبرد اهداف شهر استفاده شود و شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها با بسترسازی در این خصوص فرصت را برای مشارکت و حضور افراد جوان و توانمند فراهم سازند.

نایب رییس شورای اسلامی عنوان کرد: تجربه نشان می دهد که استفاده از نخبگان در امور جاری شهر و کشور بسیار مثمر ثمر و با موفقیت همراه است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز