استاندار تهران:

کاهش آمار بستری ها و فوتی های ناشی از کرونا در تهران/ وضعیت فعلی پایدار نیست

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۷:۳۹
کد خبر: ۱۱۰۴۳۶۲
کاهش آمار بستری ها و فوتی های ناشی از کرونا در تهران/ وضعیت فعلی پایدار نیست
استاندار تهران با اشاره به کاهش آمار بستری ها و فوتی های ناشی از کرونا در تهران گفت: امیدواری وجود ندارد که وضعیت پایدار باشد و کاهش فوتی ها و بستری ها ادامه داشته باشد از اینرو باید مراقبت ها استمرار یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه اجرای طرح شهید سلیمانی در استان تهران ضمن قدردانی از اقداماتی که در شهرستان های استان تهران و تهران توسط مجموعه های شهرداری ها، سپاه، شبکه های بهداشت انجام شده اظهار داشت: خوشبختانه با اجرای طرح شهید سلیمانی به لحاظ میزان بستری ها و فوتی ها به شرایط بهتری نسبت به آبان ماه رسیده ایم.

وی ادامه داد: اوج بستری ها در ۱۶ و ۱۷ آبان ماه بود که با اجرای محدودیت ها و تست های گسترده، فاصله گذاری اجتماعی و همکاری خوب ناجا که منجر به تشخیص، شناسایی و قرنطینه به موقع شد در حال حاضر  بستری ها نصف شده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه امیدواری وجود ندارد که وضعیت پایدار باشد و کاهش فوتی ها و بستری ها ادامه داشته باشد تصریح کرد: شلوغی های این روزهای تهران نشان می دهد که ممکن است پیک دیگری را شاهد باشیم، از اینرو ما به قرارگاه اعلام کردیم که شرایط نارنجی تهران با توجه به تراکم جمعیت و هم به جهت اینکه مرکز ثقل فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی محسوب می شود همانند وضعیت قرمز سایر استان هاست، که نیازمند توجه جدی می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز