‍ تشریح عملکرد قرارگاه عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی توسط فرماندار اسلامشهر؛

فوتی های کرونایی در آذرماه ۴۰ درصد کاهش یافته است

۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۹:۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۱۰۵۵۹۴
فوتی های کرونایی در آذرماه ۴۰ درصد کاهش
 یافته است
فرماندار اسلامشهر ضمن تشریح عملکرد قرارگاه عملیاتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که اجرای آن از ابتدای آذرماه جهت مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-۱۹ آغاز شده گفت: تعداد فوتی های کرونایی شهرستان نسبت به آبان ماه 40 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مسعود مرسلپور با اعلام این خبر اظهار داشت: در آبان ماه 284 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در دو بیمارستان شهرستان بستری شدند که در این زمینه نیز شاهد کاهش بستری ها هستیم و تا روز 26 آذرماه 215 بیمار در مراکز بیمارستانی اسلامشهر بستری شدند.

وی با بیان اینکه تا امروز در شهر اسلامشهر ۱۸۰ تیم آموزش دیده بسیج در قالب حافظان سلامت ضمن مراجعه به 37 هزار خانوار فرمهای آموزشی به آنها تحویل دادند گفت: 711 بسته کمک معیشتی نیز به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا تحویل شده است.

رئیس قرارگاه عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی به معرفی 88 نفر از سوی تیم های بسیج به شبکه بهداشت و درمان جهت پیگیری روند درمان اشاره کرد و ادامه داد: شهر اسلامشهر به 19 محله تقسیم شده که حافظان سلامت به 159 هزار خانوار مراجعه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه ۴۸ تیم با حضور بسیجیان بخش چهاردانگه فعالیتشان را در این شهر آغاز کرده اند گفت: ۱۸ تیم حافظان سلامت نیز در بخش احمدآباد مستوفی ۴ هزار و ۳۰۰ خانوار را در این بخش پوشش دادند.

فرماندار اسلامشهر به بازدید تیم های گشت مشترک شهرستان از 2 هزار و 514 واحد صنفی در آذرماه اشاره کرد و افزود: در این مدت 143 واحد صنفی پلمب و 126 واحد نیز اخطار پلمب دریافت کردند.

مرسلپور با بیان اینکه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان در شهرستان ادامه دارد اظهار داشت: لازم می دانم از ائمه محترم جمعه و جماعات شهرستان، مدیریت شبکه بهداشت و درمان، فرماندهان و کارکنان سپاههای نواحی سیدالشهداء(ع) اسلامشهر و امام جعفر صادق(ع)چهاردانگه، بسیجیان گرانقدر، اتاق اصناف، مدیریت اداره صمت، هلال احمر، بخشداران، شهرداران، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا علی الخصوص مردم شریف اسلامشهر و تمامی افرادی که در اجرای موفق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همراهی و تعامل داشتند تشکر و قدردانی کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز