پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت روز پرستار؛

پرستاران قهرمانان عرصه مقابله با شیوع کرونا هستند

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۱:۴۷
کد خبر: ۱۱۰۶۰۵۱
پرستاران قهرمانان عرصه مقابله با شیوع کرونا هستند
استاندار تهران میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش برنا؛ انوشیروان محسنی بندپی در پیامی میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

«من قام علی مریض یوما و لیلة بعثه الله مع ابراهیم الخلیل علیه السلام: کسی که یک روز و یک شب پرستاری بیماری را به عهده بگیرد، خداوند او را با ابراهیم خلیل علیه السلام محشور می کند. پیامبر اکرم(ص)».

حضرت زینب کبری (س)، پیام‌آور قیام خونین کربلا و حماسه عاشورای حسینی (ع)، اسوه صبر، بردباری و شهامت در برابر مصائب؛ الگویی راستین و الهام بخش برای جامعه تلاشگر و زحتمکش پرستاران است و جامعه پرستاری با تاسی از آن بانوی بی بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش می گذارد.

حرفه پرستارى هارمونی زیبایی از دانش، معرفت، تجربه و مهارت و همچنین اوج عطوفت، مهربانى و مراقبت است؛ پرستار خوش نام‌ترین همدم و همراه سخت ترین روزهای زندگی آدم هاست که به عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان، شبانه‌روزی به ارائه خدمات مشفقانه به بیماران و دردمندان می پردازد؛ به ویژه در شرایط شیوع کرونا پرستاران به عنوان قهرمانان عرصه مقابله با این ویروس منحوس از جان خویش گذشته اند تا با ایثار و فداکاری خود جانی دوباره به جامعه بخشند.

این فرشتگان زمینی تمام تلاش و توان خود را صرف نظام سلامت جامعه کرده اند تا ضمن کاهش آلام بیماران به ویژه بیماران کرونایی شرایط برای کنترل و مدیریت این بیماری فراهم شود، از اینرو در چنین شرایطی انتظار می رود تا با همراهی و همدلی شهروندان و با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه در شب یلدا یاریگر این عزیران باشیم.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب(س) به محضر تمامی پرستاران پر تلاش، بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های ارزنده این قشر شریف در استان تهران تشکر و قدردانی نموده، توفیق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

انوشیروان محسنی بندپی

استاندار تهران

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز