انهدام سه باند سارقان زورگیر و کشف ۶۰ فقره سرقت

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۲۳:۰۶
کد خبر: ۱۱۰۶۱۶۰
انهدام سه باند سارقان زورگیر و کشف ۶۰ فقره سرقت
فرمانده انتظامی استان از انهدام سه باند بزرگ سرقت تحت عنوان مسافر و کشف 60 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سردار"کیوان ظهیری"  اعلام کرد: با وصول پرونده های متعدد با موضوع سرقت بعنف خودرو در شهرستان شهریار به پلیس آگاهی، تیم ویژه ای در این خصوص فعال شده و بررسی آن را آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس از شکات مشخص شد سارقان با شیوه و شگرد مسافر و در پوشش خانواده با سوارشدن به خودروهای مسافرکش شخصی و تاکسی ها و کشاندن آنها به مسیرهای خلوت با تهدید چاقو و ضرب و شتم، خودرو و اموال آنان از قبیل وجه نقد، گوشی تلفن همراه را سرقت کرده و متواری می شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: اعضای این باند پس از اخذ عابر بانک های شاکیان و رمز کارت، حسب آنان را تخلیه و در برخی موارد حتی قطعات خودروهای سرقتی  را نیز باز کرده و آنها را مکان های خلوت رها می کردند.

سردار ظهیری بیان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی، در چهار روز گذشته سه باند بزرگ سرقت تحت عنوان مسافر در شهریار مورد شناسایی قرار گرفت و در عملیاتی ویژه از سوی پلیس آگاهی غرب استان تهران، هفت عضو این باند در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بازرسی از محل، یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک استفاده شده در امر سرقت و تعداد سه دستگاه گوشی تلفن همراه و پنج قبضه قمه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به 60 فقره سرقت بعنف خودرو و معابر در شهرستان های شهریار، بهارستان، ملارد و استان های البرز و تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تاکنون 20 نفر از شاکیان مورد شناسایی قرار گرفته و تحقیقات جهت شناسایی سایر شکات ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز